Ik heb weer iets... sinds een dag of 6 achter elkaar heb ik 's avonds na m'n avond eten een ontzettend naar gevoel in m'n buik. Steekjes en een heel zwaar en opgeblazen gevoel. Dacht de eerste keer dat m'n eten gewoon niet goed gevallen was, de tweede keer dat ik misschien te snel gegeten had, de derde keer dat ik misschien teveel gegeten had, maar de vierde, vijfde en nu zelfs zesde dag weet ik het even niet meer hoor... Wie herkent dit?? Of weet wat dit is??
Ik herken het zeker wel... Vanavond ook joh, tijdens het afwassen na het eten kwam er gewoon een vlaag van krampen in m'n onderbuik... Tsja...wat dat nou weer is ? Weet je... ik ga nu volgens mij overal iets achter zoeken, ik probeer het zo min mogelijk te doen hoor... maar alles valt nu ook zo dubbel en dwars op he Maar zoals ik dus al zei, ook ik heb hier last van en zou graag willen weten hoe dat nou weer kan?!
Ik denk niet eens zozeer dat dit met een zwangerschap te maken heeft, maar ik heb dit echt nog nooit gehad en vroeg het me af