Pijn in mn heup

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 26 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb er ook wel eens last van. Het gekke lijkt dat er hier dan toch iets wat zit te wringen.
    Als ik dan op de grond ga liggen (dus niet op bed) dan voel ik krak en zit het weer goed. Lukt dat niet in een keer dan kan ik mn voeten met de zolen tegen elkaar doen en mijn knieën naar buiten drukken.

Geen idee waarom, maar dit werkt dus.

Maar zou er zeker even mee naar de huisarts gaan.

2. tuc

tuc Niet meer actief

De HA gebeld voor overleg en die vond het inderdaad meer voor een fysio. Mocht die er niet uitkomen dan zullen ze weer terug naar de HA verwijzen.
    De fysio gaat me bellen om een afspraak te maken.

Zeebra en olleke vinden dit leuk.
  3. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Had je mijn bericht over shockwave gelezen? Misschien nog iets om je in te verdiepen, ik ben echt blij dat ik het gedaan heb!

tuc vindt dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Ja gelezen, en ga ik zeker naar kijken!

Minoesje vindt dit leuk.
  5. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Dat is mooi! Volgende keer de huisarts gewoon overslaan met klachten aan het bewegingsapparaat. Daarmee ontlast je de huisartsen wat en de fysio laat je echt niet lopen als die het niet vertrouwt of de klachten niet kan verklaren.

Zeebra, Liekje81 en cosdy vinden dit leuk.
  6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    Ik zou zeggen overbelasting
    En kijken als je een stapje terug doet of de pijn dan nog steeds zo aanwezig is

7. tuc

tuc Niet meer actief

ja dat vind ik lastig, want een stapje terug betekend niet werken, daar beweeg ik het meest. En dat vind ik ook nogal wat.

cosdy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina