Ik kom er niet uit! Morgen is mijn vriend jarig en ik heb nog geen cadeau. Hij wil(de): Blu-ray speler, maar toch maar niet want zo vaak kijkt hij geen dvd's. Digitaal fotolijstje, maar is hebbeding en gaat vervelen. 3e shirt SS Lazio, maar is nergens te krijgen behalve uit Italie en die krijg ik voor morgen niet meer geleverd (bovendien duur). Weekendje weg, maar kan ík niet betalen. Nu heb ik geen ideeen meer. Denk alleen nog aan een doucheradio, maar dat vind ik ook zo lullig. Het hoeft geen bakken met geld te kosten, dat heb ik ook niet, maar wil wel iets wat hij leuk vindt, en/of even meegaat, ik zelf ook nog wat aan heb , of hem gewoon ontzettend verrast! Maar tsja, wat.....? Willen jullie met me meedenken? Mijn vriend in een notendop: Nuchtere Drent, familieman, voetballer (aanvoerder), voetbalfan (Ajax en Lazio), carnivoor, liefdevol maar niet zo heul romantisch , HBO'er, woont in appartement, houdt wel van oorlogs/actiefilms maar heeft ze allemaal al gezien, levensgenieter doch geldbewust (doordeweek het goedkoopste broodbeleg, in het weekend de duurste zalm ), opgeruimd -en ik niet, twijfels over kinderen vanwege mijn leeftijd (hij trekt zich de mening van de buitenwereld aan), competitief, trouw, humor, ongeduldig (wachten op een bus oid is een ramp ). Hij wordt 28!
Ehmm, kaartjes voor ajax-emmen? Dagje weg op vakantieveilingen proberen te winnen? Krijg je de bon meteen op je mail. Hier staan ook leuke dingen in verschillende prijsklasse: Cadeau / Kado TOP 100 Succes
Kijk eens op vakantieveilingen.nl staan erg leuke dingen op ook andere dingen dan vakanties en voor niet al te veel geld vaak. Suc6!
Houdt van oorlogs films?? al gedacht aan Band of Brother.. Vervelen gaat niet, is een film van 12 dvd's ofzo en hele mooie film! Voor de rest zou ik het ook niet weten.. ik zit ieder jaar in die dillema LOL
Ik zou op vakantieveilingen.nl kijken of er iets leuks bij zit. Je kan het zelf zo duur/goedkoop maken als je wilt.
Hey! Bedankt voor de reacties! Band of brothers heeft hij twee jaar geleden al gekregen... Duur gekocht en twee weken later was hij de helft v/d prijs (baalmomentje) Een horloge draagt hij niet, daar heb je een mobieltje voor Fietscomputer op zijn 30 jaar oude roestige fiets.. euhh haha. 'T is niet zo'n fietser! Kleding is nooooit goed (nee echt =best moeilijk mannetje) Eten en bios vind ik wel leuk, maar zo prijzig? Je besteedt zo 80-100 euro voor een avondje weg, vind ik een beetje zonde... Hij eet snel en dan zit hij op mij te wachten, en ik heb beschreven hoe goed hij in wachten is.... Denk dan eerder aan iets tastbaars- of langer weg, maar dan zit je weer aan de kosten. Nachtje weg via vakantieveilingen, €50. Eten €50. Treinkaartjes €50. En ongetwijfeld een terrasje pakken/andere leuke dingen doen. Beetje te veel voor mijn portemonnee? Ben op jullie aanraden aan het kijken op vakantieveilingen, staan wel leuke dingen op, maar het bieden gaat me zo snel Nog tips voor een goed biedmoment? Het is overigens ook geen saunaganger, mocht iemand daar aan denken. Is te warm. Restaurants zijn vaak al te warm. Zie, zei toch dat het moeilijk was? ---- De VI vindt hij leuk, maar het is ook geen lezer. Heeft al aangegeven geen abonnement te willen, vindt hij zonde. Heeft bovendien nog 5 a 6 boeken liggen die hij uit 'moet' lezen - waaronder het handboek voor kinderwensers en twijfelaars haha. Ik ben ondertussen een beetje(!) wanhopig. Dan krijgt hij maar niks. Eigen schuld, moet je maar niet zo moeilijk doen. Denk dat ik een taart bak. Heb een kaartje op de post gedaan, ga slingers ophangen en lekker eten koken. Doordeweeks wil hij toch niet aan het bier/uit eten. Hij houdt wel wat van me tegoed..... pfffffff.
heyyyyy Kijk eens op vakantieveilingen of mp. Sommige hebben geboden daar en kunnen ineens bijv, niet een midweek naar een bungelow en verkopen deze voor de prijs die zij ook hebben betaald en dat varrieert van 5,- tot 55,- niet duur, leuk en je kan even gezellig weg.
wilde net zeggen een boek, maar dat hoeft ook niet. moeilijk hoor ik heb zaterdag ochtend op het laatste moment kado gekocht voor mijn man. was ook erg moeilijk ik wist niet wat ik moest kopen, en hij wist niet wat hij wilde. en om nu weer een fles kabouterbier en een zak bitterkoekjes te doen.. sterkte met uitzoeken, misschien een leuke foto van jou in een lijstje? (bv 1 3 bij 18 ofzo)
Foto zat ik ook aan te denken, maar om nou je eigen foto in huis te hebben hangen... hihi. Vind het toch wel een beetje gek. En vriend wil em niet mee naar het werk, heeft hij al gezegd En bedankt! Jij wel bedankt, hahaha.
Digitaal fotolijstje is wel echt heel leuk hoor! Ik vind het in ieder geval niet vervelen. En als jij em meteen (vanavond op de valreep) vult met leuke kiekjes....
Mijn vriend is vandaag jarig en omdat wij elk jaar (hij ook voor mij) niet weten wat we voor de verjaardagen moeten kopen, kijken we echt wat we nodig hebben of allebei graag willen hebben. Vandaag krijgt mijn vriend dus geen cadeau van mij maar we hebben samen besloten dat voor ons beide verjaardagen een mooie lounge-set voor in de tuin gaan kopen voor onder onze nieuwe veranda. Misschien iets voor de tuin? een geurtje?
Verras hem met een leuk avondje. Haal wat lekkere hapjes, maak het gezellig, trek een pikant setje aan en geef 'm een fijne massage. Eventueel een kleinigheidje erbij kopen.
Wat dacht je van een cadeaukaart? Je kan bijvoorbeeld een voetbalcadeaukaart kopen, zodat hij zelf een voetbalkaartje kan kopen, voor competitie en europese wedstrijden. Of een cadeaukaart van mediamark ofzo? Succes in ieder geval.
zo'n tour door de arena! kan je ook bij vakantie veiling op bieden, maar ook zo los te kopen. is geloof ik 25 euro en dan krijg je een rondleiding door de arena. Lijkt me leuk voor aan ajaxfan!
Weet ook elk jaar niet wat ik voor mn vriend moet kopen, niet met zn verjaardag, niet met kerst, vaderdag enz enz. Maar vaak zit het toch in de kleine dingen. Gezellig avondje thuis bijv. lekker voor hem koken, taart bakken als dessert, leuk lingerie setje aan en heerlijk samen een dvd'tje kijken. Evt nog een leuk verjaardagskaartje met een kleinigheidje (iets van zn favo voetbalclub, geurtje, enz). Ook heel leuk, is een canvas foto van jullie samen alleen denk ik niet dat je deze nog op tijd krijgt, hoewel bij sommigen je de service hebt als je hem voor zolaat besteld je tegen meerprijs hem de volgende dag wel in huis kunt hebben.