Positieve test na ivf behandeling.. nu erg onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door panda1409, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik moet even mijn hart luchten!! Wij zijn nu met onze vierde ivf poging bezig en zondag en vanochtend positief getest! Nu ben ik erg onzeker want bij onze derde poging ging t een paar dagen na de positieve test mis! Vanochtend was de test wat lichter dan zondag maar heb vanacht ook nog gedronken en zondag niet! Zou t nu alweer mis zijn! Sorry voor t lange verhaal maar moest t ff kwijt

2. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wat spannend Panda! Snap je onzekerheid heel goed. Hopelijk goed nieuws en het drinken kan zo pril zeker effect hebben.

3. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dat je zo snel reageert!! Weer een beetje gerust gesteld! Stom he je maakt jezelf gek haha

4. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Weet je zeker dat alle hormonen van de ivf uit je lichaam waren?
    En vrijdag nog eens testen! Hopelijk is hij dan mooi donkerder geworden! Succes met deze spannende weken!

5. Chan82

Chan82 Actief lid

16 apr 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    14 dagen na de terugplaatsing getest?

6. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Wat spannend! Ik ga voor jullie duimen!!

7. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor alle lieve berichtjes ik heb 7 september 10000 eenheden pregnyl gespoten dus dat moet ruim uit mijn lichaam zijn! De reden dat ik zondag al had getest is omdat ik zoo ontzettend misselijk ben vanaf 4 dagen na de tp en dagelijks overgeef!:dus zondag was 18 dagen na pregnyl! Dan zou t toch uit mijn lichaam moeten zijn

8. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik hoop het voor je! En dat het mooi gaat opbouwen.
    Hoe snel jouw lijf de pregnyl afbreekt, dat weet ik niet. Ik zou ook denken dat het genoeg is.

9. Nanczzz

Nanczzz Lid

5 feb 2015
    7
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gefeliciteerd! En wat ontzettend spannend! Ik duim voor jullie!

10. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd en zal voor je duimen dat het goed blijft gaan.

11. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Spannend!!

12. Chan82

Chan82 Actief lid

16 apr 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    14 dagen na de terugplaatsing mag je een test doen, dus gefeliciteerd!! 10 dagen na het spuiten zou de pregnyl uit je lichaam zijn.

13. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wat spannend panda!

Dat het de vorige keer mis ging was waarschijnlijk gewoon domme pech (hard gezegd, maar wel waar). Dat kan bij iedere zwangerschap voorkomen, en meestal merk je het niet eens omdat je denkt dat je gewoon wat later ongesteld wordt. Met ivf is dat natuurlijk wel even anders - dan ben je er veel meer mee bezig dan wanneer je net in een opwelling de pil het raam uitsmijt!

Met iedere dag dat de vrucht langer blijft zitten heb je meer kans op succes. Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap tabellen zitten zoeken over kansen per dag dat een zwangerschap zich spontaan afbreekt, en je ziet de kansen echt met de dag dalen. Nu zijn ze helaas nog best hoog, maar je zult zien dat het vruchtje iedere dag een beetje steviger zit. Heb je een kloppend hartje gezien, dan mag je al aardig zeker van jezelf zijn.
    Het hielp mij erg om iedere dag als een verbetering van de vorige dag te zien. De kans dat het goedkomt wordt immers steeds groter! Hopelijk lukt dit jou ook. De roze wolk kwam trouwens pas wat later hoor - zodra ik mijn kindje ging voelen was het opeens niet meer zo abstract. Het zit er echt!

14. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze berichtjes geven me toch weer moed!! Met ivf is t idd anders dan met denaruurlijke weg zeg maar ik merk ook dag ik er veel meer mee bezig ben!! Zo fijn om te lezen dat dat herkent word!! Mistiek ik ga proberen om je wijze raad op te volgen! Nogmaals dank allemaal liefs

15. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update, vandaag de echo gehad was goed het zijn er in principe twee alleen de ene was nog wat kleiner dus is t afwachten of die nog gaat groeien of dat hij weggaat de andere was goed voor deze termijn zelfs al heel lichtjes een hartje gezien. Volgende week weer een echo om te kijken hoe het met de kleinste gaat..

16. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Spannend zeg! Ik hoop dat alles goed mag gaan met allebei

17. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Oh, wat spannend!!! Hoe ver denk je ongeveer te zijn?

18. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dege dank je wel dat hopen wij ook!! Blijft spannend maar daar weet jezelf alles van!;

@ mistiek jaa heel spannend ik ben nu zes weken dat weten we omdat t natuurlijk met ivf gedaan is!!

19. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Wat goed om te lezen! Gefeliciteerd!
    Snap en herken je angst/onzekerheid helemaal.
    Hoop dat je nu iets kunt ontspannen en genieten!

20. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wat super om te lezen. Nu wel gefeliciteerd hoor. Spannend blijft het natuurlijk sowieso

Deel Deze Pagina