Laat de zomer nu maar beginnen

Discussion in 'De lounge' started by Tuti80, Jul 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Het wordt nu toch echt wel tijd voor wat beter weer! Ben dit echt zo zat, t lijkt wel herfst :x. Vanaf vandaag heb ik 3 weken vakantie en we blijven in Nederland. De weersverwachting is nog niet echt best voor de komende 10 dagen, het zal toch nog wel een keer mooi weer worden deze zomer???
    Zaterdag een bbq voor 40 mensen in de achtertuin, ook dat zie ik erg somber in morgen, de tenten en zeilen maar ophangen morgen en hopen dat het niet al te hard gaat waaien :cool:.

Nou ga toch wel van mn welverdiende vakantie genieten maar met een beetje zon zou toch leuker zijn...

Sorry voor mn geklaag, moest ff...

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,819
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    balen he :( vorig jaar zaten we ook al binnen op de verjaardag van m'n dochter. En ik ben bang dat we dit jaar ook binnen zitten :(

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ja echt balen. Ok dat het niet heel mooi weer is wekenlang is niet erg, maar dit is wel het andere uiterste...

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja tis echt zomer. 30 graden hoeft voor mij niet. maar rond de 24 en droog zou wel heel fijn zijn

5. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Sneu hoor als je nu vakantie hebt en in NL blijft.
    Wij zijn al in Frankrijk geweest en blijven de rest het jaar ook thuis, dus een beetje mooi weer zou wel heel fijn zijn.

Gaan jullie in NL op vakantie of helemaal niet weg?

6. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    wij hebben over 2 weken vakantie, maar hopen dat het dan ietsjes beter is. hoeft idd niet super warm, als het maar droog is.
    we zijn van plan een huisje ergens te huren aan het strand, maarja dan moet het niet regenen. naar het buitenland gaat niet, onze dochter heeft geen paspoort of id kaart dus tja..

7. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Maar die is toch zo aangevraagd???

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    tis hier een aanvraag stop tot begin september, alleen nog voor spoedprocedures, dus bv het overlijden van een familielid in het buitenland. maar daar hadden we al rekening mee gehouden. maar niet dat het zo een bagger weer hier zou zijn.

9. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Oh okee is het zo druk met aanvragen? Das wel balen als je alsnog graag weg had gewild.

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Vind het echt verschrikkelijk, heb vorige week toen de kids vakantie hadden het zwembad voor ze opgezet, hij heeft er nog niet 1x in kunnen zwemmen :(

Financieel gezien zit het er niet voor ons in om naar het buitenland op vakantie te gaan dus we moeten het met het nederlandse zonnetje doen, nou ik heb er een hard hoofd in ...

11. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Voor zover ik weet geld dit alleen als je kindje al een paspoort heeft. Voor mijn nichtje heb ik halverwege mei een id kaart aangevraagd omdat zij niet in het paspoort van haar ouders stond, geen id en/of paspoort had. Dan duurt het gewoon een week en normale kosten. Dat was in DenHaag.

Van dit weer wordt ik idd ook niet vrolijk :( Heb nergens zin in. Zo toch maar aan de poets.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het is excact hetzelfde weer als vorig jaar.
    Julia is een jaar geleden geboren en toen was het ook druilerig en fris weer. Erg jammer:(
    Haar verjaardag wordt dus binnen gevierd morgen helaas

13. Yelice

Yelice Niet meer actief

Wij gaan ook niet op vakantie en de kinderen worden helemaal gek binnen.
    Ze gaan wel geregeld in de tuin spelen ondanks het slechte weer maar toch we hadden graag leuke dagjes weg gepland strand, picknick etc..... hopelijk besluit de zon snel te komen.
    Ik word er ook heel derpi van trouwens ik kan hier totaal niet tegen

14. Yelice

Yelice Niet meer actief

huh wat belachelijk zeg! :$ vind het absurd dat ze geen paspoort meer maken tot nota bene september!
    HIer gister ID kaarten aangevraagd omdat de kinderen nog bij mij in het paspoort stonden en die is over 2 weken klaar! mochten we nog een goedkope last minute tegen komen tegen die tijd kunnen we misschien nog even naar de zon

15. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ja stel dat je echt weg wilt dan is het toch absurd dat het hierdoor niet kan?

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik krijg hier een lichte winterdepressie van...:( ik zie altijd al heel erg op tegen de herfst/winter, maar nu helemaal.
    Ben echt bang dat ik een hele grote dip krijg straks als het niet een beetje mooi weer wordt.
    De dagen dat het 23 graden was met lekker zonnetje heb ik echt genoten. Het hoeft geen 30 graden te zijn idd, maar dit is gewoon vreselijk.

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik hou ervan, hou kouder en grijzer hoe vrolijker ik ben. :D

18. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Waar kom jij vandaan?

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Pfff ik wordt hier ook niet vrolijk van.
    De muren komen echt op me af.
    Het is de hele week al slecht weer, iedereen is werken.
    En ik kan niet zo heel makkelijk meer vooruit.
    Gelukkig kan onze dochter haar eigen goed vermaken, maar ik verveel me dood.

Alles is al gepoetst dus ik heb oook niks meer in het huishouden te doen.

Onze vakantie begint pas als ik bevallen ben.

Share This Page