Hallo allemaal, Weet iemand winkels waar je mooie feestkleding kunt kopen als je zwanger bent? Mijn zus trouwt van de zomer en mocht ik zwanger blijken te zijn (ben 4 dagen overtijd) wil ik er ook graag mooi en feestelijk uitzien. Ik heb al heel wat gezocht op internet, maar heb nog niks kunnen vinden. Alvast bedankt voor jullie tips! Groetjes, Sofia
Ik weet niet waar je woont maar in Apeldoorn en Zutphen zitten leuke winkels waar je ook feestkleding kan kopen.
Ik woon in Zuid-Holland. Weet je de namen van die winkels? Dan kan ik online alvast eens een kijkje nemen. Of als ik in de buurt ben. Bedankt voor je reactie!
Future maman in Rotterdam heeft mooie feestkleding. Ik ben er ook geslaagd, voor een hele mooie jurk.
mijn vader nam afgelopen maand afscheid van zijn werk, en dat was een feest 'in het netjes'. ik had bij de maternity-lijn van www.esprit.nl een schitterend cocktailjurkje gekocht. echt prachtig, voelde me er zó mooi in! misschien voor jou een tip om daar ook eens te kijken? ze sturen het gratis naar je op, en als het niet past mag je gewoon ruilen (en dat gaat best snel! ik had mijn normale maat besteld, maar toch een kleinere nodig. binnen een week voor elkaar!). succes, en vast veel shopplezier gewenst.