Vliegen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mommy2be, 13 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hoi,

Tot hoeveel maanden mag je vliegen?

Liefs

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Verschilt per vliegmaatschappij maar ik dacht tot 7 mdn. Kan er naast zitten hoor. Anders even op de site kijken van vliegmaatschappij.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    bij de meeste maatschappijen tot 34 weken, als je het zeker wilt weten kun je op de site van de maatschappij kijken

4. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ja waar ik wil gaan boeken staat dat je een doktersverklaring moet hebben om te mogen vliegen als je meer dan 28 wkn zwanger bent. Ik weet eigenlijk niet waarom nou een hoog zwangere vrouw niet altijd mag vliegen? Weet iemand dat?

5. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik denk dat ze het risico niet willen lopen dat iemand midden in de lucht gaat bevallen of complicaties krijgt.... Je kunt niet even landen, zeker niet als je in het vliegtuig naar Amerika zit en nog 8 uur te gaan hebt.

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Officieel mag je na 36 weken niet meer vliegen.
    Maar misschien verschilt dat per maatschappij.
    Lijkt mij ook te maken te hebben met bevallen en de luchtdruk niet denkik niet gunstig is..
    Liefs Eefje

7. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Als iemand in de lucht bevalt zullen ze zsm het vliegtuig aan de grond moeten zetten.
    Ik weet niet zeker of je door die luchtdruk problemen kunt krijgen met bevallen, maar erg hygienisch is het iig niet met zoveel mensen op een kluitje.
    Maar daarnaast zijn er dus ook gewoon erg hoge kosten aan verbonden, als zo'n vliegtuig tussentijds moet gaan landen voor jou. Dat risico willen ze niet nemen.

8. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Heej Mommy2Be, ga je me alleen laten? Waar gaat het reisje naar toe? : )

9. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Jaaa, ik ga je helaas verlaten voor een periode.. spreek je dr wel over op Msn iA ;)!

Deel Deze Pagina