Verschilt per vliegmaatschappij maar ik dacht tot 7 mdn. Kan er naast zitten hoor. Anders even op de site kijken van vliegmaatschappij.
bij de meeste maatschappijen tot 34 weken, als je het zeker wilt weten kun je op de site van de maatschappij kijken
Ja waar ik wil gaan boeken staat dat je een doktersverklaring moet hebben om te mogen vliegen als je meer dan 28 wkn zwanger bent. Ik weet eigenlijk niet waarom nou een hoog zwangere vrouw niet altijd mag vliegen? Weet iemand dat?
Ik denk dat ze het risico niet willen lopen dat iemand midden in de lucht gaat bevallen of complicaties krijgt.... Je kunt niet even landen, zeker niet als je in het vliegtuig naar Amerika zit en nog 8 uur te gaan hebt.
Officieel mag je na 36 weken niet meer vliegen. Maar misschien verschilt dat per maatschappij. Lijkt mij ook te maken te hebben met bevallen en de luchtdruk niet denkik niet gunstig is.. Liefs Eefje
Als iemand in de lucht bevalt zullen ze zsm het vliegtuig aan de grond moeten zetten. Ik weet niet zeker of je door die luchtdruk problemen kunt krijgen met bevallen, maar erg hygienisch is het iig niet met zoveel mensen op een kluitje. Maar daarnaast zijn er dus ook gewoon erg hoge kosten aan verbonden, als zo'n vliegtuig tussentijds moet gaan landen voor jou. Dat risico willen ze niet nemen.