Ik ben ook nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door , 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal.

Ik lees alweer een paar dagen mee en ik moet zeggen dat ik het een hele leuke site vind. Ik ben nu 25 jr en we zijn eindelijk begonnen aan het maken van ons kindje :)

OOOOOO wat heb ik lang moeten wachten. Ik wilde het eigenlijk al sinds mijn 18e maar heb toch maar gewacht. Ik ben wel benieuwd hoelang het zal duren.

Er komt wel veel kijken bij het plannen moet ik zeggen. Geen enkele methode spreekt mij eingelijk aan. Na de verhalen gelezen te hebben lijkt het alsof het soms wel en soms niet werkt. We zullen maar gewoon netjes om de dag klussen en afwachten. :)

2. winmar

winmar Lid

24 mrt 2008
    33
    0
    0
    cuijk
    hai hai

welkom hiero...ben er ook sinds een dagje bij hoor..
    Moet zeggen dat wij gewoon lekker aant klussen zijn en eigenlijk bijna iedere dag :oops: pas als we een paar maanden verder zijn en ik nog steeds niet zwanger ben gaan we wel wat dingen uitproberen :D
    Tot die tijd en het duurt me nu al te lang hoor....zijn een maandje bezig en zie overal baby's zwangere vrouwen enz wordt er gek van haha kan niet wachten tot het zover is..

succes meis en klus ze

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Welkom!
    Ben ook nog niet zo lang lid, maar er staan goede ideeën op! Super forum dit.
    Veel succes met zwanger worden

4. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    welkom en veel succes met zwanger worden ;)

5. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    welkom

Deel Deze Pagina