minimaal roze slijm verlies na het vrijen, 6 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Faith030, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Afgelopen week kreeg ik na het vrijen, roze slijm verlies. Ik was zo geschrokken omdat ik meteen van het ergste uitging. Ik heb de verloskundige gebeld en ze zei dat het in principe normaal is... Mits ik geen buikpijn en helder rood bloed verlies heb.
    Na een aantal dagen toch de moed verzameld om weer te vrijen want ik wilde eigenlijk niet meer vrijen tot ik me 1e echo heb gehad met 7 weken.....
    Vanochtend wéér licht roze slijm verlies na het vrijen.

Ik vind het zo een eng idee. Is dit herkenbaar voor jullie?! En moet ik me zorgen maken?! Ik heb gelukkig geen buikpijn of bloedverlies.

Liefs

FAITH

2. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Dit had ik ook in mijn eerste zwangerschap. Na vrijen, maar ook bij hoesten, niezen of harde ontlasting. Doordat je baarmoedermond goed doorbloed is kan er door de druk of door aanraking een bloedingkje ontstaan, een contactbloeding noemen ze dat geloof ik.

3. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja dat heb ik dus ook gelezen op Internet.
    Toch behoud je een soort angst joh. Ik kan nog steeds niet beseffen dat ik zwanger ben. Dus dan wil je sowieso dat alles goed is en blijft gaan natuurlijk.
    Nog 10 dagen tot de 1e echo!!!!

Was jij er ook van geschrokken?

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Jr zegt t eigelijk al.. na dr seks...

Idd normaal.. Heb het ook wel eens... Probeer je zelf niet gem te maken meid. Seks heeft geen invloed om miskraam of iets dergelijks.

5. Faith030

Faith030 Actief lid

16 jul 2014
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks. Ja. Ik ga nu gewoon proberen om 10 dagen droog te staan. Hahahaha. Ben benieuwd hoe dit zal bevallen.

Hoe is het met jou en je zwangerschap?

6. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt inderdaad een contactbloeding. Het gebied is daar nu veel gevoeliger en meer doorbloed. Ik heb het ook gehad, schrok er zo van en voelde mij er ook niet fijn onder. We hebben toen maar even andere dingen gedaan;).

7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    herkenbaar, ik bloed soms ook wat na de seks. gewoon wat stuk gegaan (adertje ofzo) sinds dat nu makkelijker gebeurt. snap de schrik maar het is niet nodig, die kleine zit goed ingepakt daar beneden. sinds ik het nu met 16 weken nog steeds heb stopt het me eerlijk gezegd niet om toch seks te hebben.. zou anders gek worden denk ik :)

8. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik had het ook. 2x na vrijen en ook als ik druk was geweest die dag had ik af en toe wat roze slijm/bloed.
    Hier nog steeds alles in orde;)

Deel Deze Pagina