pijn in onderbuik en onderrug

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Duploke, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

Duploke Niet meer actief

Hey iedereen
    Mijn man en ik zitten nu in onze eerste ronde en ik word er al helemaal gek van. Mijn lichaam houdt mij voor de gek denk ik. Ik heb al een aantal weken pijn in ijn onderrug en onderbuik en sinds mijn ei is 't alleen nog maar verergert. Ga ook de hele tijd liggen, doodop, maar hebben afgelopen weekend de laaste stenen van ons huis gemetst, dus kan 't natuurlijk ook daar wel aan liggen. Ben supergevoelig en kan niks verdragen, maar heb niet 't gevoel dat ik zwanger ben. Word alleen gek van de pijn.. en heb 't ook 's morgens 't ergste en tegen de avond trekt de pijn naar voor, naar mijn buik.
    Iemand enig idee wat er met mij aan de hand is? :(:

2. Niet meer actief

ik zie dat je inmiddels 8 daen overtijd bent,weet je al wat meer?

3. Niet meer actief

hoi,

ik heb ook elke dag pijn in me onderbuik.
    ik zit aan de anticconceptiepil.

heb al een week pijn in mijn onderbuik.
    heb ook last van stemmingswisselingen en soms misselijk.

ben ik nu zwanger?

4. Duploke

Duploke Niet meer actief

@mirandakloppie: 2 negatieve testen en nog geen ongi.. ik weet dat jij pas na heel lange tijd positief testte, maar ik denk niet dat dat bij mij 't geval gaat zijn. Heb ook nergens last meer van, alleen pijn in onderbuik en onderrug blijven.. en lijk SamBaby ben ik ook met moment misselijk en heb ik een vreselijk humeur.. :(

5. Niet meer actief

subke,ik zou de hoop niet opgeven zolang je niet ongesteld word,ik had met 8 dagen overtij ook nog bijna nergens last van,had t lleen ongelovelijk warm en dat heb ik het nog steeds

6. Niet meer actief

ik ben ook snle moe de laatste tijd, normaal ga ik pas na half 11 me bed in, de laatste tijd al kwart over 9 :S

7. Niet meer actief

sambaby als jij netjes met de pil omgaat,niet hebt hoeven spugen of aan de diarree bent gweest,denk ik haast niet dat je zwanger bent,....wil je wel graag een kindje?

8. Niet meer actief

jah de pil netjes geslikt.
    nee neit gespuugd gelukkig.
    wel aan de diarree geweest, 2 of 3 dagen.

ik zou wel kindje willen hebben hoor :D

9. Duploke

Duploke Niet meer actief

dankjewel mirandakloppie.. ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.. en ik heb 't niet warm, maar ben wel koortsig (en voel warm aan..)
    GEK WORD IK ERVAN! Man man, dat er sommige meisjes 20 rondes en moeten wachten: RESPECT! echt..

10. Niet meer actief

sam bij diarree is de pil niet meer betrouwbaar

subke,..ik had bij mij eerste ook vreselijke koorts twee weken voor ik erachter kwam dat ik zwanger was,ik zou echt nog ff geduld hbben en in de loop van de volgen de week weer ff een test doen

11. Niet meer actief

ok.

dus er bestaat kans dat ik zwanger ben?

12. Niet meer actief

ik zou zeggen ja maar pin je er niet op vast

13. Duploke

Duploke Niet meer actief

miranda: thanks.. bij jij intussen al bij de dokter geweest? en jij hebt al een kindje dacht ik, niet? was 't toen ook zo? dat je pas zo laat positief testte? hoe kan dat? heb je missch pas laat je eisprong gehad? (durf gewoon niet te hopen, sorry.. als ik m'n eisprong laat heb gehad, ben ik niet zwanger, want we hebben al ff niet meer geklust.. zijn geen saaie mensen of zo, maar hebben een druk leven.. :D)
    En sambaby: 't hangt van veel zaken af: heb je diaree int begin van je reeks gehad of opt einde? en ik zou nog niet te erg 'paniekeren' of 'hopen' :D de kans is er, maar ze is klein ;)

14. Niet meer actief

jah ok ik snap.

nee verheug me er ok eit op.

dan is strax alleenmaar een teleeerstelling als neit oz is.

15. Duploke

Duploke Niet meer actief

dan wens ik je veel succes sambaby.. laat je ons wel iets weten? :) wanneer is je NOD?

16. Niet meer actief

die is op 7 november

17. Niet meer actief

ik was 4 weken zwanger vanmijn zoontje op het moment dat ik toen positief testte,en ik moet nu wachten op een uitnodiging van de gyneacoloog voor mijn eerste echo

18. Niet meer actief

spannend.

ik laat wel weten zodra ik eht zeker weet!

19. Duploke

Duploke Niet meer actief

heyla.. ben niet zwanger.. nu wachten op ongi..
    weet jij al iets meer sambaby?

20. Niet meer actief

nee weet nog niet iets meer, ben nog niet ongi

dus ik blijf duimen

Deel Deze Pagina