Hallo, Mijn NOD is ook vandaag, 7 nov. Erg spannend, ben de hele tijd bang dat in ongi kan zijn geworden. Dus ben steeds aan het checken. pfff... Heb wel tekenen gehad dat je evt aan een zwanger scahp kan toe schrijven. Sinds een week gevoelige borsten die af en toe steken en zwaarder en steviger. Maar ja vandaag voel ik ze niet, dus...... pfff En oja ik hoorde een paar dagen terug dat de vrouw van mijn broer zwanger is. Ik hoop dit ook zo voor mijzelf Chouchi
hoi, ik ben nog steeds neit ongi, zou het eigenlijk al 7nov moeten zijn. maar dus nog neit. wanneer kan ik testen?
Sinds gisteren heb ik ook last van lage rugpijn, ik heb een goede rug, heb me ook niet vertilt. Als ik boodschappen moet tillen of ik buk me , voel ik mijn rug, is heel vervelend. Verdere klachten zijn misselijkheid (hele dag) hoofdpijn, veel plassen, meer vaginale afscheiding dan normaal, zwaardere borsten: mijn schouders en nek doen er pijn van (heb in 2004 een wiplesh gehad), aders in mijn borsten en tepels beginnen zichtbaarder te worden, ongi gevoel , hele levendige dromen en behoorlijk moe, meestal vanaf ongeveer 1 a 2 uur smiddags, ook willen mijn katten en hond alleen nog maar op mijn buik liggen. ik heb 31 oktober mijn ei gehad (ovu test) en de dag ervoor hebben we geklust. pas 17 november is de NOD, dus moet nog even wachten voor ik een zwangerschapstest kan doen, en sta ook te popelen tot het zover is dat ik kan testen, want alles wijst erop dat ik zwanger ben. Ik houd jullie op de hoogte
Even voor de huidelijkheid ik heb het toevallig een paar maanden geleden aan de huisarts gevraagd! De pil is alleen niet meer betrouwbaar als je diree hebt binnen 12 uur na het slikken van de pil! Of mijn huisarts is gek natuurlijk hahha... Kus wendy
hi sambaby, nee heb ook nog niet getest. reden is eigenlijk dat ik helderrood bloedverlies had gister dus dacht daar gaan we weer.....maar de rest van de dag kwam er niks. heb vraag aan vk op forum gesteld wat het kon zijn, en het kon evt een innestelingsbloeding zijn of ongi die anders op gang komt dan normaal. ik wacht vandaag nog ff af en ga dan proberen te testen, al durf ik ook niet goed, bang voor teleurstelling...erg he?
Hey meiden, heel herkenbaar allemaal dit. Ik heb mijn NOD vrijdag op mijn verjaardag, SPANNEND! Ik heb vorige week een lichte bloeding gehad, maar stelde niets voor. Ik had de fertiliteit al gebeld en uitgelegd hoe en wat en zij zeiden ook dat het een innestelingsbloeding kon zijn. Ik ben van de week ook wel ziek geweest. Maar heb nu nog steeds een "zware" buik en last van mijn onderrug Soms steken in mijn borsten en veel meer last dan normaal van scheetjes laten en idd veel meer last van afscheiding, die ik normaal alleen voor mijn eisprong heb. Ik heb dit nog niet eerder zo gehad! Ik vind het wel spannend allemaal. vanmorgen wel een test gedaan Neg. natuurlijk, is ook veel te vroeg! Maar kon het niet laten. IK BEN BENIEUWD! Het zou een prachtig verjaardagscadeautje zijn
helaas voor mij, zie mijn banner. Ik hoop dat het voor jullie wel positief heeft uitgepakt. We oefenen maar weer door.
Hee Meiden! Wie kan mij helpen? Als ik in mijn borsten knijp zowel links als rechts komen er drupeltjes troebel vocht uit......... pffff wat is dit nu weer? Kus Wendy
Sambaby! een streep is een streep hè! Super! zAl wachten met felicitaties tot je er zelf zekerder van bent, maar ik denk dat je zwanger bent hoor!
Hey sambaby, net wat subke zegt, streep is streep, je kan niet een "beetje" zwanger zijn he! Dussuh, zwanger denk?...!