SUPER! Gefeliciteerd! En ben je er nu superblij mee? Hoe reageert je vriend? Man, echt super.. lang leve diarree Haha!
haha, jah ik bene r blij mee. nee vriend weet nog neit dat het zekers is nu. moet nog vertellen. vroeg net of we wat konden afspreken zodat ik kon vertelen, maar hij meot jmmr genoeg weg met zijn moeder. dus weet nog neit hoe hij zal reageren, maar hij heeft een keer gezegt dat hij het leuk zou vinden als hij vader wordt, dus dat zal wel goed zitten. jah echt wel!
Nou nog geen 2e streep te bekennen. zal het dan toch een gewone ongi zijn geweest Nou suc6 iedereen ciao
ik moet volgens het cyclus al 17 weken zwanger zijn maar heb wel last van me onderrug onderbuik overgeven afwisselende momente van afgaan op geuren raar reageren pijn in me borste en ze zijn zowat zo bruin as mandela en me testen blijven negatief naja heb der ma 2 gedaan das paar maand terug ma moet steeds meer piesuh en om 7 uur lig ik al te slapen eet voor derrest goed alleen weet ff geen raad meer iemand heel bekend met dit of heeft het zelfde mee gemaakt of al jaren moeder is want weet het ff niet meer groetjes
@sambaby: 't is niet waar.. Gaat 't een beetje met je? En hoe erg ben je ongi? Want de test was toch duidelijk.. @claudiatjuh: ik zou toch nog eens een test doen en anders naar de dokter gaan hoor.. succes hoor @nic79: nog even afwachten missch..
claudiatjuh, het kan óf zijn dat je aan het ontpillen bent (vaak allerlei symptomen zonder zwanger te zijn) óf je hebt heel weinig hcg aangemaakt. Zou hoe dan ook even bij de huisarts langs gaan en daar niet te lang mee wachten!
sambaby: 't is niet waar.. Gaat 't een beetje met je? En hoe erg ben je ongi? Want de test was toch duidelijk.. tja.. is dus wel waar. jah eht gaat wel emt mij. ongi, nu al 4 dagen en erger als normaal jah die was duidelijk, maarjah. niet s aan te doen. gewoon weer verder gaan op naar de volgende.
@sambaby: ga je er nu echt voor gaan? Want je zit toch nog aan de pil hè? Of ga je daar nu mee stoppen dan? En vind 't echt heel erg voor je..
Jah ik ga er nu echt voor. nee de pil ben ik mee gestopt, nu precies 8 dagen. tja... niets aan te doen :x volgende keer beter hoop ik.
nog even een vraagje. moet je 1e dag van je ongesteldheid 14 dgaen rekennen of laatste dag van je ongezteldheid. voor vruchtbaarheid?
1e dag van je menstruatie is de 1e dag van je nieuwe cyclus. Vind het echt rot voor je. Succes voor de volgende rondes!