Hallo Allemaal, Ik heb sinds een week erg veel last van mijn onder buik en rond de eierstokken, ook heb ik last van een heel opgeblazen gevoel en net of ik mijn blaas helemaal vol heb. Erg vreemd want ook ben ik wat misselijk af en toe en voel me anders als anders. Ik verlies ook af en toe doorzichtig slijm met afvegen. Weet iemand of dit normaal is en wie heeft ook last van deze kwaaltjes, en zou het al met een zwangerschap te maken kunnen hebben? Ik heb al gekeken bij google onder blaasontsteking en buitenbaarmoederlijke zwangerschap, bij gevallen lijken mij uitgesloten omdat het of niet helemaal overeen komt met de klachten of ik ben nog maar net zwanger en dan kun je volgens mij nog niets merken. Wie kan mij verder helpen? Groetjes Ncole
Ik had ook een week lang last van mn borsten, een rommelige vervelend zeurend gevoel in mn onderbuik en pijn bij het plassen en veel plassen en een opgeblazen buikgevoel. Ik was een week overtijd inmiddels en heb een test gedaan vanmorgen: ZWANGER!
ik heb ook precies hetzelfde, bij mij straalt het ook uit naar mn lies en af en toe mn onderrug Morgen ga ik naar de dokter, met deze klacht, dus dan hoor ik meer Mn Nod is volgende week... 18e nov.
Hallo allemaal Ik heb ook last van steken in mijn onderbuik. Komt alleen heel af en toe opzetten en is dan ook zo weer weg. Ben net vorige maand gestopt met de pil en nu al erg misselijk en gevoelige borsten. Mijn NOD is net als bij Suus volgende week. SPANNEND. Heb online al testen besteld. You never know.
Bedankt voor jullie reactie's, ook ik ga morgen naar huisarts met deze klachten en dan zullen we wel zien wat er uit komt. Het is volgens mij nog veel te vroeg om een zwangerschap te testen? Het is erg vervelend want ben best voorzichtig het zou maar wel weer in een keer raak zijn? Ook ben ik misselijk en voel dat mijn borsten anders aanvoelen en gevoeliger zijn. Word vervolgd. Groetejs Nicole
Ik ben op 22 oktober gestopt met de pil en werd ongesteld. Het is allemaal heel spannend, maar ik heb geen hoop dat ik de eerste keer gelijk zwanger ben. Wel heb ik lichte steken vanuit mijn eierstokken en soms pijn in mijn onderbuik, net of ik ongesteld moet worden. Ook mijn tepels doen sinds 3 dagen erg veel pijn en ik moet volgende week pas ongesteld worden. Weet iemand wat dit kan zijn? Ken mijn lichaam ook nog niet goed sinds ik de pil niet meer slik.
Haai meiden, kom net terug van de dokter... last van mn onderbuik.. voelde alsof ik heeeel nodig naar de wc moest, maar ik moest niet. Verder geen pijn bij plassen en ook gewoon normale urine geen bruin ofzo... nou leuk, kom ik bij die dokter... moest ik in zo'n potje plassen en het was gewoon veel urine, paste haast niet in het potje haha... gewone kleur en met witte vlokjes erin. En ja hoor, blaasontsteking.... me klomp brak ... heb hele andere ervaring gehad met blaasontsteking. Heb nu een kuurtje van 3 dagen gehad en hij zei... als je last blijf houden, terugkomen, want het kan ook in combinatie zijn met wat anders... dus ik blijf hopen... hij vroeg me ook naar mn menstruatie... dus ik blijf hopen hahaha...
Hallo, Ik ben getest op blaasontsteking maar daar was geen sprake van. Gewoon afwachten en evt testen dit heb ik zondag voor het laatst gedaan en wil er morgenvroeg weer een doen. hopelijk is deze wel positief. ik hou jullie op de hoogte. groetjes nicole
ik heb vanmorgen weer een test gedaan en deze was weer negatief. Ik ga er maar vanuit dat het niets is en hopelijk wordt ik snel ongesteld en kan de volgende ronde beginnen. Groeten nicole
Hallo iedereen, Ik ben mama van een jongen van 18 maand en we zijn aant proberen om er nog eentje bij te krijgen! Ik zou nu in mijn 3de week zitten van mijn cyclus maar heb aanhoudelijk pijn in mijn eierstook(beide) en voel me al 2 dagen misselijk tot overgeven toe! kent iemand dit gevoel, ben ik gewoon wat ziek of mag ik al stilletjes op een zwangerschap hopen?
hallo ik heb ook sinds een week last van een opgeblazen gevoel moet ook veel plassen ook misselijk en ook last van me borsten op me borsten zitten blaasjes en me tepels verkleuren
Hallo, Ik moet ook nog 9 dagen wachten tot NOD en heb de laatste paar dagen een 'menstruatie-gevoel' onder in m'n buik. Ook af en toe lage rugpijn. Weet ook niet of ik stilletjes kan hopen op een zwangerschap. We moeten geduld hebben tot we kunnen testen... Succes!
Ik heb nog steeds een opgeblazen gevoel , en sinds kort pijnelijke tepels en borsten (met aders) maar ja dat hoeft nix te betekenen,toen ik gewoon ongi werd had ik ook pijnelijke borsten en tepels... maar GEEN opgeblazen gevoel! wat het kan zijn ... ja uit eigen ervaring weet ik dat je lichaam je voor de gek kan houden
Hallo meiden Ik heb gisteren avond ontzettende pijn in mijn lies gehad. Als ik er op drukte voelde ik waar ik pijn had. Ik heb de hele nacht niet geslapen. Ik wist niet hoe ik moest liggen. Gisteren deden mijn tepels wel zeer maar vandaag heb ik nergens meer last van en mijn onderrug doet erg pijn. (vraag mijn vriend iedere dag om een massage ) Omdat ik een cyclus heb van 5 weken zal ik nog wel ff moeten wachten voordat ik klan testen. @ Luckymama: Vind het erg vervelend dat het zo is gegaan. Op naar de volgende ronde en deze keer gaat het lukken!
pff, wachten duurt lang é! Mijn misselijkheid is over maar heb wel nog altijd een raar gevoel ! ik denk dat ik op 6 december eens ga testen! leuke datum om te onthouden alst zo is !