Ik heb een vraag. Wie hebben nog meer getemperatuurd. Normaal ik heb ik cycl. van 28 dagen Heb mij vaker getempt na eiersprong en de maand door Nu deze maand is anders tot eiersprong was mijn temp 36,4 Tijdens was hij 36,9 en die bleef even zo Tijdens innesteling (met krampen en wat bloedverlies) was mijn temp 37,4 Deze is op de dag 1dag voor nod nog steeds hetzelfde Hebben meer mensen dit gehad? Heb een test gedaan maar in mijn ogen erg negatief Wat maakt dit onzeker Word er GEK van ZOu het aan mij liggen of is het niets
Misschien was het geen innesteling maar de eisprong?! Ik heb nl ook vaak krampen en bloedverlies gehad tijdens de eisprong. Dus je eisprong pas vanaf dat je temp 37.4 was?! Dan is je NOD natuurlijk ook wat later. Succes! (heb je een kaartje?)
nee weet niet hoe kaartje werkt en hoe ik die kan plaatsen.. Op de bekende site staat dat mijn eisorong 15de was dit klopte ook want die voel ik zoals steeds aangegeven word op deze site toen is mijn temp al halve graad gestegen Toen ik kramp had en bloed verloor was ook weer zoals altijd aangegeven werd. en toen is mijn temp weer halve graad gestegen Nu al 9 dagen Dom is dit eigenlijk, jezelf zo gek maken.. als ik zwanger ben.. lach ik er om over een tijdje dat ik mezelf zo gek gemaakt hebt Als dit niets is... dan denk je jeetje wat ben je dom Pfff word zo moe van mezelf