dringende vraag aan de experts hier!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door moosh, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moosh

moosh Lid

15 nov 2008
    23
    0
    0
    hey,

dringend vraagje. ik heb mijn pil al enkele keren vergeten, maar dan heb ik op 19 nov. een bloedtest gehad (omdat ik onder de scan moest) en die was neg. maar dan heb ik mijn pil nog eens vergeten (de 20e was mijn eisprong volgens calculator) en heb ik tss 21e en 23e (weet niet precies wanneer) nog seks gehad. dan de 25e zou de innesteling zijn. en nu sinds gisteren (26 nov.) heb ik bruine afscheiding, oud bloed dus wrs. ook heb ik steken ik men buik, dat is nu al 2 dagen bezig.. zou ik nu toch nog zwanger geraakt kunne zijn? of is dat te korte tijd..
    hopelijk kunnen jullie me helpen! :oops:

grtz moosh

2. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    volgens mij zou het wel kunnen, maar ik weet het niet zeker hoor nog even afwachten en dan heb je meer duidelijkheid. sterkte

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi
    normaal gezien als je je eiersprong hebt dan kan je zwanger geraken maar dan moet je seks binnen de 24 uur gehad hebben want je ei is maar een dag goed,heb je een paar dagen derna seks dan is de kans miniem dat je zwanger bent en ik persoonlijk denk dat je ook niet zwanger bent tenzij dat de zwemmerkes op je ei dag er zijn geraakt.dus ik bedoel de 19 de was de test nega maar je had miss nog zwemmers in je zitten en dan hebben ze de ei gehaald op de 20ste.maar zwanger door de 23ste zal niet zijn(onwaarschijnlijk)

ik zou opnieuw een bloedtest doen(dit mag voor je regels al gedaan worden)normaal gezien van een paar keer je pil te vergeten raak je meestal niet zwanger,anders zou ik nu al 10 keer zwanger geweest zijn :p dat komt omdat de chemische stoffen nog even in je bloed blijven zitten.(vertelt men dokter)

het is idd wel raar dat je roze verliest(en bruin) en zo vlak na de ei dus das wel twijfel maar soms als je je pil veel na elkaar vergeet dan roep je je regels op .bij mij al veel gebeurt.
    groetjes

4. moosh

moosh Lid

15 nov 2008
    23
    0
    0
    hey
    ja een bloedtest kan ik niet doen want dan moet mijn ma da betalen en ja die mag niets weten e, dusja ik zal wel gewoon afwachten. misschien is het idd van mijn regels, maar ik heb een rare pijn en dat is hetgene wat ik er echt vreemd aan vind.. maarja bedankt voor je reactie!
    grtz

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    En de calculator is niet betrouwbaar als je de pil slikt, omdat als jeje pil vergeten bent, dan pas je eitje KAN gaan rijpen.. En die bruine afscheiding dat kan ook door het vergeten van de pil zijn.
    Dus denk dat je kans minimaal is..
    Als je het over een weekje nog niet vertrouwd kun je altijd een testje doen ;)

Liefs

6. moosh

moosh Lid

15 nov 2008
    23
    0
    0
    ok bedankt:)

Deel Deze Pagina