25 weken zwanger. Wat kan ik nog verwachten binnenkort?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Boordevol, Jul 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,183
    4,325
    113
    Hoi Hoi

Deze week ben ik 25 weken zwanger. Kan iemand mij vertellen wat ik de komen weken kan verwachten? Ik lees bv overal indalen van de baby. Wanneer gebeurd dit ongeveer en hoe merk je dit? En zijn er nog meer dingen waar ik vanaf een bepaalde week ongeveer rekening mee moet houden?

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Wat ik zelf had in een later stadium was dat ik het heel goed kon voelen als de kleine hikte.. dat was wel grappig.

Uiteraard krijgt de kleine minder ruimte waardoor de trappen erg hard kunnen aankomen.

Het voelde wel vervelend aan als we een drempel overgingen als ik in de auto zag. Dat was zelfs n beetje pijnlijk

3. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Net als elke zwangerschap verschilt, verschilt dit ook per persoon. Sommige vrouwen kunnen tot aan de bevalling lekker doorgaan waar ze mee bezig waren -zij het in een rustiger tempo- andere vrouwen krijgen allemaal kwaaltjes.

Dingen die veel voor komen zijn slechte nachtrust, meer last van maagzuur, vaker plassen, harde buiken, oefenweeën/voorweeën, indalingsweeën, vermoeidheid, bekkenpijn etc. etc.

Als je die week tot week kalenders doorleest dan lees je al veel van de dingen die je kunt verwachten (wilt niet zeggen dat je er ook last van krijgt). Via google vind je ook al een boel :)

4. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ik kreeg vanaf dat moment ongeveer echt last van het harde getrap daar binnen. Miepie had blijkbaar genoeg ruimte om mij echt bont en blauw te schoppen. Met die 'laatste weken kwaaltjes' heb ik nu pas echt te maken. Tot een week of 32 kon ik eigenlijk alles nog.

Indalen gebeurd meestal pas na/rond week 35, maar het kan ook eerder zijn. Geniet nog even van je mogelijkheden en maak de laatste dingetjes klaar voor de baby! Dan hoef je straks geen grote dingen meer te doen!

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik ben nu 26 weken en mijn kleintje schopt ook veel en hard! Soms word ik er gewoon misselijk van. En veel plassen. Soms wel 4 of 5 keer per nacht.

Share This Page