Beste Lotgenoten, Sinds 2010 bezig om zwanger te worden. PCOS 10x iui geen resultaat 2013 juni 1e ivf 8 eicellen, 3 bevruchte embryos 1 tp, geen cryo's over 1e tp Zwanger van tp embryo, 5 wkn miskraam en courtage. 2e ivf november 2014 8 eicellen, 4 embryo's, geen cryo's over 1 TP-geen zwagerschap. Nu wacht ik op menstruatie om mogen beginnen met prikken. Dat is mijn laatste poging en dit keer krijg ik 2 embryo's teruggeplaatst, heeft iemand ervaring mee?
Geen ervaring, maar wil je een hart onder de riem steken. Ik hoop erg dat je van deze 3e poging succesvol zwanger wordt!
Hallo Izabella, Ik heb ook geen ervaring hier mee. Hopelijk start ik binnenkort met mijn 1e ICSI behandeling. Ik wil je ook heel veel succes wensen! Groetjes
Beste Kaila en Happy bedankt voor jullie steun Ik begin vanavond met spuiten. Dus de laatste ronde is begonnen Groeten
3e poging, de eerste keer twee embryo's teruggeplaatst gekregen.... Ben nu over de 35 weken zwanger van een tweeling. Geef de hoop niet op, wilde mijn succesverhaal iig met je delen!
Hier twee keer zwanger geworden van een terugplaatsing van twee embryo's. Hopelijk gaat het bij jullie ook lukken, succes!
Geen advies voor je, maar wil je wel heel veel succes wensen en hoop voor jullie dat ze blijven plakken!
Nog geen ervaring met een tp van 2 embryo's. Ik hoop binnenkort 2 embryo's teruggeplaatst te krijgen. Succes met IVF3!
Ook ik heb ervaring maar helaas nog geen uitkomst. Wij zijn ook aanbeland bij icsi poging 3. Ik heb afgelopen vrijdag een terugplaatsing gehad van 2 embryo's. Hopelijk gaat dit tot een (blijvende) zwangerschap leiden
Hier meerdere keren twee laten terugplaatsen... Meestal sloeg het niet aan, maar 1 x kreeg ik er een tweeling door! Het is echt een kwestie van heel veel geluk hebben.. Heel veel succes en sterkte gewenst!!