Pijn in onderbuik maar geen blaasontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ago, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hallo,

Ik heb sinds een aantal dagen last van pijn in mijn onderbuik (ben nu ruim 24 weken zwanger). Ik heb dit vooral 's nachts en voor/na het plassen. Urine laten controleren maar die bleek helemaal schoon te zijn.

Heeft iemand een idee van wat dit dan kan zijn? Mijn buik voelt ook regelmatig hard/gespannen aan.

2. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik heb ook steeds een zeurend gevoel, achter en iets boven mijn schaambeen voornamelijk. Zelf dacht ik ook meteen aan de blaas daarom. Twee keer urine gecheckt en die was brandschoon. Ik heb lichte bloedingen gehad en ben bij de gynaecoloog geweest, toen ik daar aangaf dat dat gebied geïrriteerd aanvoelt zei hij dat dat normaal is en met groei te maken heeft.

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Misschien bandenpijn?

4. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Ik ben inmiddels bij de verloskundige geweest. Kreeg ineens heel veel harde buiken en m'n buik blijft gespannen voelen. Een uur in een warm bad gelegen, maar dat hielp niet. Daarna meteen weer harde buiken.

Ze kan zo niet zeggen waar het vanaf komt (de pijn en harde buiken). Ze heeft ook wel geconcludeerd dat mijn buik gespannen voelde. Ik moet nu 2-3 dagen rust nemen (niet werken dus...). En het moet echt af gaan zwakken. Anders willen ze gaan onder zoeken of er niet iets begonnen is wat nog niet mag beginnen...

Hopen dat het snel minder wordt dus...

Deel Deze Pagina