Dit heb ik dus nog nooit gehad: Ik heb vorige maand 1 maand de pil geslikt we gingen op vakantie en wilde niet ongi worden! Nu ben ik de 10 e 1 week ongi geweest daarna niet meer met de pil begonnen omdat we toch een brusjes wens hebben! Alleen nu had ik gisteren bij het afvegen weer bloed (een beetje maar toch) Mijn ei is het toch niet geweest?? Ik heb ovutesten (zijn die te vertrouwen?) gebruikt en geen ei in zicht.. En het is niet door het geklus want ik had het gisteren voor het dat we zouden gaan klussen Ik was al bang dat ik weer ongi werd! Iemand een idee of heeft dit ook gehad??
Heb ik ook gehad. Op dag 9 en vannacht (dag 19) ook een heel klein beetje. Dit is ook net mijn 1e ronde zonder pil. Denk dat het allemaal bij het ontpillen hoort (wij zijn nog niet bezig voor een brusje).
Misschien alleen heb ik de pil maar 1 maand geslikt en doe ik deed ik dat wel vaker ongi uitstellen zeg maar..Had het nog nooit meegemaakt.. Zal verder wel niets zijn en hoort het er misschien bij maar vind het zo raar Nu maar verder met de ovutesten en we zullen zien... Thanx voor je antw.