Groene poep, omneo, hongerige babyvoeding of standaard?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by missym, May 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Beste,

Ik ben op 8 april bevallen van een prachtige zoon. Ik heb vanaf dit moment Nutrilon standaard aan hem gegeven, maar al vanaf dit moment bleek hij niet verzadigd.
    De eerste paar dagen heb ik hem veel meer gegeven (op advies van de vk) en hij bleef het daar even goed op doen.
    Toen kreeg hij erg dunne poep, diarree achtig en heeft het consultatiebureau omneo voeding aanbevolen.

Ik dacht zelf, ik kijk het nog even aan, maar hij begon vanaf vorige week gifgroene luiers te produceren en ik ben toen overgestapt op omneo (afgelopen zaterdag). 1 dag is de groene poep weg geweest, maar nu is het er weer. Ook is hij nog steeds niet tevreden na een fles en nu twijfel ik.

Is het misschien een optie om hongerige babyvoeding te geven? gemengd met standaard? En waar komt die groene poep vandaan? Hij heeft geen last van krampjes, en is verder na een fles heel tevreden aan het lachen!
    Hij doet ong. 20 min over een fles en zit gemiddeld op 850cc per dag! In het begin waren het 12 flessen, nu zit ik rond de 8 (nog steeds erg veel!).

Ook een nogal persoonlijke vraag, tijdens de seks heb ik nu vaak pijn, het voelt heel erg strak van binnen, alsof het niet past. Word dit weer normaal? Ik heb geen knip, hechtingen, wonden oid gehad.

mvg, melina

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Voor de voedings vraag raad ik je aan toch weer even het consultie bureau te bellen. Ik denk dat het goed is omvoeding voor hongerige baby's te gaan geven. maar wij verloskundigen weten te weinig over dit soort dingen.

Het strakke gevoel verdwijnt weer, heeft even zijn tijd nodig maar door de hormonen word je minder vochtig waardoor het stug,strak aanvoelt. Glijmiddel kan helpen!

Imke

Share This Page