zwanger en soort menstruatiekrampen/steken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door niki86, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik ben net zwanger en ik heb af en toe last van een soort menstruatie achtige krampen steken. sinds vanavond voel ik ze vrij heftig..heb verder geen bloedverlies. dit is wel een normaal iets toch? en ook dat het best heftig voelt..alsof je ongi net is doorgebroken.

wie herkend dit die zwanger is of al een kindje heeft?

2. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dit bij deze zwangerschap ook gehad... werd er erg onzeker van... mijn VK vertelde dat dit de banden zijn en de groei van de baarmoeder waar je lichaam aan moet wennen... nadat mijn VK me gerust gesteld heeft heb ik ook geen buikpijn meer gehad... de VK zei als ik niet over de grond kroop van de buikpijn en dat ik geen bloedverlies had dat het waarschijnlijk wel goed zat.

ik ben dit keer extra onzeker omdat ik ik februari een miskraam heb gehad..

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    heb nu ook een beetje bloed bij het afvegen...kan toch niet zo zijn dat ik drie positieve testen heb gehad en toch ineens mn ongi doorbreekt...snap er niks van

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De krampen kunnen zowel bij een mk voorkomen als bij een gezonde zwangerschap. Bij een mk wordt de pijn (meestal) wel heviger. Bij een gezonde zwangerschap zou het met wat rusten of een lekkere warme douche minder moeten worden.
    Een beetje bloedverlies aan het begin van de zwangerschap (streepje bij afvegen) komt best vaak voor en hoeft niks te betekenen. Als het meer wordt, zoveel of meer als bij een gewone menstruatie en als je ook stolsels verliest, is het waarschijnlijk wel een miskraam.

Ik kan me voorstellen dat je nu even de zenuwen krijgt. Je kunt niks anders doen dan afwachten. Nogmaals: een beetje 'menstuatiekramp' hoort er gewoon bij. Ook licht bloedverlies komt vaker voor!

Deel Deze Pagina