Goedemorgen, Sinds afgelopen zaterdag heb ik hele pittige voorweeën. Ze gaan en komen om de 3 a 4 minuten en houden ook langer dan een minuut aan. Ik ben op dit moment 36 weken en 4 dagen zwanger van een eerste kindje. Ook de afgelopen nachten was het feest en heb ik 3 uur wakker gelegen. Als ik overdag een uurtje ga slapen komen ze daarna ook weer opzetten. Ik kom zo niet aan mijn rust en voel me kapot. Kan ik hier wat aan doen want als het echte werk begint ben ik uitgeput!! Afgelopen maandagavond is de verloskundige geweest en die constateerde dat de baarmoedermond half verstreken is. Gisteren had ik ineens hele heftige nesteldrang. Hoe lang kan het dan nog gaan duren?? Alvast bedankt voor uw antwoorden. Groeten Ede
Hoi Ede, wat vervelend voor je. Heb je je urine al laten nakijken?! Want van een flinke urineweginfectie (die je dus in de zwangerschap niet al zodanig hoeft te herkennen!) kun je ook echt dit soort weeen krijgen. Mocht het echt gewoon voorwerk zijn is het vervelend dat het al zo lang duurt inderdaad. En hoe lang de bevalling nog op zich laat wachten is ook niet te voorspellen...Kan echt nog even duren. Je zou een smet je vk kunnen overleggen of het mogelijk is een slaappil te krijgen via de gyn om eens een nacht echt te slapen en bij te tanken. Dat kan thuis met die pilletjes, maar je kunt er ook voor kiezen om met een bepaalde injectie in je been een nachtje in het ziekenhuis te slapen. Is voor jou en je partner vaak even heel fijn, even rust. Is geen vreemd verzoek aan je vk hoor, de mogelijkheid is er eigenlijk overal. Sterkte en hopelijk heb je er iets aan. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Bedankt voor je antwoord. De urine is vorige week nog nagekeken en was zelfs met een kweek helemaal goed. Dus geen infectie. Die slaappil of een nachtje ziekenhuis zat ik zelf ook al aan te denken dus fijn dat dat bevestigd wordt!! Daar gaan we voor!! Ga gelijk mijn eigen verloskundige bellen. Nogmaals bedankt. Groeten Ede