Hallo allemaal, nog een vraagje. Mijn menstruatie is al ongeveer 3 maanden uitgebleven en daarvan krijg ik de 26ste de uitslag bij de gyneacoloog dan krijg ik de reden te horen van uitstel hoop ik.... Maar nu heb ik al sinds 5 dagen pijn tijdens de sex. ik kan bijvoorbeeld niet op hem gaan zitten want dan voelt het net of hij ergens tegenaan komt in het midden onder.. het kan niet verder want dan krijg ik steken. en als ik mijn bekken kantel dan gaat het wat makkelijker.. dit is toch niet gezond? ik ben zoo bang dat ik een ontsteking aan mijn eierstokken heb ofzo. ik heb ook al een paar dagen erg diarree en sinds 2 dagen telkens overgeven......
Hoi baby, Ik herken ook een deel van je verhaal,ik had de laatste keer ook tijdens het klussen last van pijn in de buik en dan met name binnen in de buik,ook was mijn baarmoeder pijnlijk bij het klussen,nadien had ik ook pijn.Het leifst had ik ook willen stoppen maar het was de dag van mijn ei-sprong dus even tanden op elkaar gezet en verder gaan,maar wat het nu was geen idee.... liefs melissa
Ik heb dit alleen als mijn cyclus veranderd en ik bijna ongesteld word ( of een week al daarvoor ). Dan komt hij lager te zitten ( de baarmoedermond ) en dan voelt de seks ietswat pijnlijk.