Hoi allemaal Even een vraagje. Ik ben zwanger na mijn 1ste ivf. Afgelopen maandagmiddag had ik wat oud bruin bloed. Ben savonds naar het ziekenhuis geweest en ze hebben bloed afgenomen. HCG was 6,495 dus goed want ik ben tussen 5-6weken zwanger. Dinsdag een vroege zwangerschapsecho gehad.Ze zagen geen hartje klopppen maar het zakje was wel groot genoeg voor de 5-6 weken. Donderdag mocht ik weer komen voor een echo (het bruine bloed was inmiddels al opgehouden). Ze zagen toen wel het hartje kloppen dus ik was helemaal blij natuurlijk. Smiddags weer beetje bruin met afvegen maar dat was savonds weg en vrijdag niks. Toen vanmorgen bij het afvegen weer bruin en dit is al de hele dag hetzelfde.Ik zit in australie dus het is hier 8 uur vroeger dan in Nl.Vanmorgen heb ik wel seks gehad komt het daarvan?? Vorige week donderdag en vrijdag en toen begon het spotten maandag pas dus dan denk ik het zal daar toch niet van komen. Dit geeft me zo'n stress. Ik weet dat ik er niks aan kan doen als het alsnog fout gaat maar pff wat een gedoe. Maandag heb ik weer een echo want die afspraak had ik al staan en dan weet ik meer.... Maar heeft iemand dit ook gehad en wat gebeurde er uit eindelijk??? Kim
Wat vervelend, ik snap dat je hier een beetje onzeker van wordt. Ik heb het zelf niet gehad, maar ik lees dit wel heel vaak hier op zp en heel vaak gaat het gewoon goed. Zeker wat bruin hoeft echt niks te betekenen, maar zelfs rood zonder krampen kan heel onschuldig zijn. dat je al een hartje hebt gezien is een goed teken! Post dit anders eens bij "zwanger" of "eerste symptomen", want een zwangerschp na ivf is niet per sé anders dan een spontane zwangerschap en daar kom je waarschijnljik meer meiden tegen die je kunnen helpen. Heel veel succes, ik duim voor je dat je beebje blijft plakken!!!