Hallo allemaal, Om te beginnen zal ik me eerst even voorstellen. Ik ben Mommy85 ben 23 jaar en woon samen met mijn vriend van 25 jaar. In juli verwachten we ons 1e kindje en het word een zoontje Tot nu toe is alles volgens het "boekje" gegaan. 12 weken misselijk geweest en daarna niks meer Ik heb niks te klagen gehad de 1e 20 weken. Tot afgelopen donderdag toen begonnen lichtelijk rugklachten te komen. Ik meende dat ik me wat vertild had op het werk en negeerde de pijn ervan en ging gewoon door. Tegen de avond werd het heel hevig incl buikpijn erbij. Ik schrok hier heel erg van en belde de vk. Gelukkig was er niks met de kleine want mijn buik was niet hard en kon deze gewoon induwen. Tegen de nacht aan werd het alleen maar erger en moest ervan overgeven. De pijn zat alleen rechts. We zijn naar de huisartsen post gegaan en zij hebben me daar gehouden omdat ze dachten aan een blindedarm ontsteking. Na allerlei onderzoeken en echo's kwam de dag erna uit dat het geen blindedarm was en dat ze eigenlijk niet wisten waar de pijn vandaag kwam. De baby maakte het gelukig goed en dat was al een hele geruststelling. Gisteren ben ik doorverwezen naar mijn eigen huisarts en zij heeft me naar de fysio laten gaan ivm de klachten nog steeds in mijn rug. Mijn buikpijn was wel gelukkig weg. Bij de fysio wat testen gedaan en daar hebben ze vast gesteld dat ik dus bekkeninstabilieit heb. Op dit moment zit ik dus thuis en kan helemaal niks. Ik verga van de pijn en baal enorm dat ik niks kan doen. Deze week krijg ik een bekkengordel in de hoop dat dat evt gaat helpen en de pijn verzacht. Nou dat was mijn verhaal. Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die dit hebben of hebben gehad en hoe het bij hun is verlopen. Ik ben nu heel erg bang dat ik vervroegd moet stoppen met werken. Alavst bedankt voor het lezen ! groetjes Mommy85
Wat vervelend, weet precies wat je voelt. ik kreeg al met 10 weken bekkeninstabiliteit. De fysio heeft me wel iets geholpen. Ik heb idd ook een bekkenband gehad. Hielp in het begin erg goed tot je lichaam daar ook aan gewend is. Het enige dat enigsinds helpt is rust houden. Ik werkte nog maar 20 uur ipv 40 toen ik 20 weken zwanger was. de laatste weken maar 3 uurtjes per dag. Luister goed naar je lichaam, want als je meer doet dan die aankan heb je daar alleen je zelf mee. Ik heb ook meer gedaan dan ik kon, heb nu een zoontje van 6 maanden en nog steeds BI. Ow is geloof ik een heel verhaal geworden. Succes !
Bedankt voor je antwoord. Ik zit echt met een enorm baal gevoel thuis maar goed ik kan niet meer als me er bij neer gaan leggen. Het lijkt zo onwerkelijk dat ik dat nu heb maar het is er wel degelijk. Ik hoop ook echt dat de bekkenband gaat helpen al is het idd maar voor een periode, dan kan ik wel weer iets. Succes met herstellen van je bi