bruin/roze afscheiding week na ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sammy79, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hallo dames,

Om te beginnen even zeggen dat mijn banner niet klopt. Mijn eisprong was later. Dit weet ik omdat ik ovulatietesten gebruik.

Het volgende is het geval. En dit heb ik nog niet eerder gehad. Ik had 16 februari een positieve ovulatietest. Maar nu heb ik vanaf woensdag 24 februari heel licht bruin/roze verlies. Het is heel minimaal. En dat is nu nog steeds. Maar het is zo weinig. Ik kan me niet voorstellen dat dit al een voorbode is van mijn menstruatie. Dat zou wel erg vroeg zijn een week na mijn eisprong.

Wie herkend dit en heeft dit ook wel eens gehad. En werd je toen gewoon ongi?

Groetjes, Sammy

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Of misschien is het wat bloed van de innestelling. Dat kan ook nog.

3. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ja dat is ook even door mij heen gegaan. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi word. Anders is het weer zo,n teleurstelling.

Nog meer dames die dit hebben of hebben meegemaakt?

4. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hey hoi,

Ik had gisteravond ook wat roze kleurig afscheiding.
    Ik durf ook niet teveel te hopen en ga er gewoon vanuit dat ik ongi word.

5. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Heb jij dit wel eens eerder gehad? Wij zijn nu aan ronde 7 bezig en dit is voor het eerst. Ik heb zelf eerder het idee dat het niet goed is gegaan bij de innesteling. Ik heb nu ook wat krampjes bij mijn baarmoeder.

Jammer dat er zo weining reactie op komt. Het zal wel niet veel voor komen.

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

Heb het ook gehad, week-9 dagen voor ongi. Was 1 dag wat bruin/rozig verlies.

Was innestelingsbloeding want teste op 2 dagen voor NOD positief.
    Ik duim voor je!

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb het ook een keer gehad. 5 dagen na ei, 8 dagen voor nod.
    had toen 3 dagen rozeverlies.
    had een hele lichte positieve test maar wel ongi geworden.

8. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hier was het ook maar even dat ik die afscheiding had.
    Heb nu nergens meer last van.
    We wachten geduldig nog een paar dagen af.
    Maandag is mijn nod, ben ik dan niet ongi dan doe ik maar ffies een testje:)

9. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb het ook gehad op dag 7, 8 en 9 na eisprong. Helaas werd ik op dag 9 's avonds ongesteld...

10. nathalie1987

nathalie1987 Nieuw lid

26 feb 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,
    Ik heb net hetzelfde probleem op dag 38 wat bruine afscheiding en dat heeft geduurd tot vandaag (dus zo'n 4dagen). Dit gaat gepaard met wat lichte onderrugpijn. Nu vraag ik me ook af zijn dit de regels, een voorbode of...
    Voel me heel onzeker en vervelend.
    Blij dat ik niet alleen ben
    Dikke zoen

11. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Bedankt voor je berichtjes. Het kan dus alle kanten op. Spannend........

12. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hier had ik 17 en 19 februari positive test en 18 en 19 februari heel minimaal roze verlies en 20 februari helaas heel veel bloedverlies dus voor mij betekend roze verlies geen goed tegen maar er zijn zoveel mensen waar het wel goed bij is gegaan dus ik denk dat je alleen maar kunt afwachten tot de dag van je nod.
    Succes met wachten hoop voor je dat het innesteling was en dat je geen regels meer krijgt de aankomende maanden.

13. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hallo,

Ik heb net wat bruin slijm verlies gehad, ik zit nu 2 dagen voor nod waarschijnlijk. Kan het dan nog een innesteling zijn of .......? Heb hier nooit last van heb altijd meteen boem mijn menstruatie, mijn temp is ook niet omlaag gegaan.

14. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vorige week donderdag had ik mijn ei en gisteren heb ik ook een beetje bloed verloren, niet zoals met ongi. Bij mijn ei ook wat bloed maar ook dat was anders. Ik snap je vraag want ik ken t gevoel. Ik heb zelf ook telkens 1000 vragen.

15. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hier is het bruin/roze verlies weer gestopt. Nu maar afwachten tot mijn nod.

Ik weet niet hoelang en wanneer een innestelingsbloeding precies plaatsvindt. Mijn gevoel zegt dat de innesteling juist fout is gegaan. Ik voel nu ook geen krampen meer. IK wacht het wel af. Ik ga mezelf maar niet gek maken. Dat heb ik al genoeg gedaan in die 7 maanden.

16. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hoi,

Ik heb sinds vandaag wat last van licht bruinverlies en een paar uur daarvoor wat afscheiding.
    Had woensdag een positief ovutest!
    Ik hoop zo dat dit een innesteling is. Heb af en toen wat klene krampjes. Zouden ook mn darmen kunnen zijn of dat ik weer te veel gefocust ben. Ik ben iemand die al heel vaak naar de wc moest, maar vanochtend was het helemaal erg. Zou dat nu ook al een teken kunnen zijn?

Liefs Femke

17. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi,

ik heb vorige week donderdag mn eisprong gehad en afgelopen dinsdagochtend opeens ook roze bloedverlies, maar alleen bij het afvegen. Rest van de dag niks meer en woensdag precies hetzelfde alleen toen tot 's-middags en gisterochtend had ik opeens nog wat bruin verlies 's-ochtends. Zou miss een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.
    Ik heb dit in de vorige rondes ook nog nooit gehad. Heb al wel sinds het weekend last van krampen in mn buik en sinds 2 dagen ook een soort van trekkerig gevoel in mn onderbuik. heb ook woensdag mn NOD en hoop dat het ook echt een NOD blijft.
    Wordt gek van die onzekerheid...pfffff

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik help het je hopen maar mijn ongi begon zo na de pil en mijn eerste zwangeschap......duimen maar.

19. Twinmom

Twinmom Lid

7 nov 2007
    41
    0
    0
    Hallo,

Ik heb het ook gehad, vanaf ongeveer een dag of 5 na de ovulatie. Ik kreeg er ook buikpijn bij en het werd rond mijn menstruatie zelfs wat meer. Daarna bleef de licht rose afscheiding. Na een week of 4 toch een test gedaan en die was positief! En uiteindelijk hebben we een zoontje gekregen. Bij mij is het waarschijnlijk een miskraam van 1 van een tweeling geweest. (we hebben ook een tweeling) maar het kan ook komen door een sterk doorbloede baarmoedermond, waar oiv zwangerschapshormoon een adertje kapot gaat of een innestelingsbloeding. Niks bijzonders dus.
    Het komt dus wel vaker voor en hopelijk ben je dus zwanger!

Groetjes, Jolanda

Deel Deze Pagina