wat vinden jullie

Discussion in 'Zwangerschap' started by keina, Mar 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    hoi hoi

ik heb mij vanmorgen gewogen en ben nu 7 kilo aangekomen!
    ben nu 26 weken zwanger.
    het gaat nu wel heel hard met aankomen, helemaal niet erg hoor heb het er graag voor over, maar was benieuwd of het een beetje normaal is.

liefs
    keina

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    ja joh dat is hartstikke netjes hoor :) ik was aan het einde van mijn 1e zwangerschap 18 kilo aangekomen, schrok me een hoedje man!! maar alles is er alweer af ( nu weer 3 kilo eraan omdat ik weer zwanger ben :eek:) )

maar maak je echt niet te druk.. ik vind 7 kilo netjes!! iedere zwangere is anders, en iedereen komt anders aan, ben je heel dun , dan zul je wat sneller aankomen, ben je stevig dan zul je wat minder snel aankomen...... verschilt zo per persoon...

je lichaam houdt gewoon vast wat het nodig heeft.... het hoort erbij :eek:)
    je voelt je een walrus op het einde, maar als je een beetje je best er voor doet gaat het er ook wel weer af!!

Succes :D

liefs Muis

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    ik was bij 26 weken 10kilo aangekomen. Uiteindelijk is het 20 geworden. Na de bevalling was ik binnen een week alweer 12 kilo kwijt. Ik kijk nu wel wat er gebeurd :)

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben bijna 24 weken zwanger en al 8 á 9 kilo aangekomen. Zo bekeken vind ik jouw 7 kilo hartstikke netjes. De één komt sneller aan dan de ander en als je geen rare dingen doet met eten, maakt dat ook niet uit.

5. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik was rond die tijd ook 7 kg aangekomen, in totaal 15, en ik ben praktisch alles alweer kwijt. Ik was erg slank voor ik zwanger raakte en had (en heb) die paar pondjes die extra reserve zijn, hard nodig voor de borstvoeding.

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik zit momenteel op 6 kilo erbij vanaf de dag dat ik positief teste.. Best wel veel als ik andere hier zo hoor.. Ik moet wel zeggen dat ik heel slank ben van mijn eigen en normaal nooit boven de 50 kilo woog.. Nu 54 kilo.. Ik ben helemaal blij, laat maar lekker zitten.. Een beetje spek is alleen maar goed..

7. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik denk dat het best normaal is wat je aangekomen bent... Maar iedereen is anders... De een komt niks aan en de ander net als ik 22 en 25 kilo... Deze keer ist even afwachten zit nu rond de 9 kilo geloof ik erbij...

Borstvoeding hielp mij niks met afvallen trouwens helaas, misschien deze keer meer geluk..

Groetjes Catheleine

8. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Ik ben 29 weken en ben nu pas 7 a 8 kilo bijgekomen.
    Netjes toch?

9. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    is netjes hoor meid
    iedereen komt verschillend aan
    niks van aantrekken ;)
    Ik was rond die periode 2 kilo aangekomen
    en in totaal 5 kilo

10. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,903
    9,427
    113
    Gelderland
    vind het heel netjes hoor!! Volgens mij zat ik toen al veel hoger. Ben uiteindelijk 30 kilo:$ aangekomen en moet er nou nog 9 af

11. Que

Que Niet meer actief

t is netjes hoor!! Ik ben bij 29+1 7 kilo aangekomen.

12. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik was met mijn vorige zwangerschap in totaal 11,5 kilo aangekomen, maar als je na gaat dat ik nu al 3 kilo ben aangekomen, gaat het dit keer toch echt anders lopen denk ik :D dus het verschilt niet alleen per persoon maar ook nog eens per zwangerschap

13. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    3 weken geleden bij de vk was ik in totaal 7 kg aangekomen, ow en wat schrok ik! Eergisteren moest ik weer naar de vk en vreesde voor het ergste, maar ik ben maar 1kg aangekomen de afgelopen 3 weken. Ben benieuwd hoeveel ik over 3 weken weeg:|

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bij mij ging het aankomen op het begin heel hard, maar nu is het al een paar weekjes redelijk stabiel. Ik ben nu 35 weken en 13 kilo aangekomen.

15. ger29

ger29 Actief lid

Feb 10, 2009
    162
    0
    0
    hay
    ik ben 31+5 en ben nu in totaal 8,5 kilo aangekomen
    groetjes

Share This Page