hoeveel kwam je in de laatste weken aan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Que, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Ik ben nu 34 + 2 zwanger en ben nu in de laatste 2 weken 2 kilo aangekomen. Een kilo per week dus eigenlijk. Ik wil graag weten wat jullie in deze laatste weken aankomen.

2. Que

Que Niet meer actief

Komt niemand wat aan in de laatste weken???????????????

3. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.817
    691
    113
    Vrouw
    ik ben over de gehele zwangerschap 25 kilo aangekomen ma heb nu alweer 3 weken niet op de weegschaal gestaan.. ik zit nu bijna op me einde heb al weeen dus denk niet dat ik nog ga aankomen eerlijk gezegd xD

4. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    totaal 6 kilo allemaal in de eerste 30 weken, daarna niks meer.
    'k Geloof trouwens dat je normaal gesproken de laatste 10 weken het hardste groeit (qua omvang en gewicht) dus wat dat betreft zal het normaal zijn hoor!
    Gemiddeld 500 gram per week dacht ik...

5. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ik ben in totaal nu 8 kilo aangekomen en sinds een week of 3 blijft het gewicht op 8 kilo staan. Dus ben benieuwd. Denk dat ik niet heel veel meer ga aankomen.
    Hangt er natuurlijk ook vanaf of je in je verlof op de bank gaat zitten er er niet meer vanaf komt ;) Dan komen die kilo's er ook sneller aan.

6. Que

Que Niet meer actief

Ik doe al vanaf december niet meer werken ;), maar moet je eerlijk bekennen de laatste 8 weken lig ik veel vanwege erge rugklachten. Dus misschien komt het daardoor.

7. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Ik ben uiteindelijk de laatste weken ook niets aangekomen. Sterker nog eerst wat afgevallen en dat is er toen weer bij gekomen. In totaal slechts 4 kilo aangekomen tijdens de hele zwangerschap.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.184
    113
    hier schiet het nog steeds omhoog hoor (2 kilo in 1 week), maar denk ook dat het een beetje extra vocht is. Heb namelijk ook een hoge bloeddruk en eiwitten in de urine. Ik eet namelijk niet veel extra, ik beweeg wel wat minder, dus daar zou het ook aan kunnen liggen..

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik kom sinds vorige week snel aan (ik merk ook dat ik flink vocht aan het vasthouden ben). Dus van week 36 naar week 37: 1 kilo erbij... Hopelijk komt het meidje snel ;)

10. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ik zit ivm zware bekkeninstabiliteit ook thuis vanaf week 32 dus als jij hele erge rugklachten hebt en veel moet rusten denk ik wel dat er sneller kilootjes aankomen. Maar joh, het is er straks zo weer vanaf!!! Echt hoor! Tenminste, bij mijn vorige zwangerschap was het er in no time weer vanaf.
    Ik moet vanwege de BI ook veel rusten maar daarnaast ook veel bewegen dus ik fiets nog veel (dat voelt wel fijn) en ik zwem nog 2 x in de week. Maar ik ben wel benieuwd of er nu nog veel bijkomt de laatste weken. Ik merk dat mijn gewicht momenteel wat rond die 8 kilo blijft hangen.

11. Que

Que Niet meer actief

Ik hoop idd dat het er snel af is na de bevalling. Kijk is het bv nog een kilo of 4 dan is het niet zo erg, maar nu totaal 11 kilo aangekomen. Dat red mijn rug gewoon niet. Ik at niet bijzonder rare dingen, gewoon af en toe een koekje of chipje. Nu ga ik dat dus echt niet meer doen. Heb een doos druiven gekocht bij de c1000 want dat vult tenminste ook een beetje.

Ik deed ook 1x pw zwemmen maar ook dat gaat helaas niet meer en fietsen pff wou dat ik dat nog kon. Heb namelijk begin feb. een nieuwe fiets gekocht met trapondersteuning zo'n geweldig ding, maar ook dat was al heel snel afgelopen.

Maar ja ik blijf maar zo denken t is allemaal voor een goed doel!!!!

Sterkte met je BI!! Het is geen pretje!! Succes met de laatste loodjes!

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.184
    113
    Ik ben er nu 15 aangekomen.. en dat worden er ook nog wel meer denk ik, of ik moet nu bevallen..
    Vorige keer 20 aangekomen (bij een lengte van 167) en binnen 3 weken alles weer kwijt.
    Das ook de reden waarom ik me nu geen zorgen maak. Ik kan elke kilo gebruiken voor de borstvoeding.

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik hoop dat ik in totaal niet meer dan 8 kilo zal aankomen :)
    Ik zit nu op de 6.. en heb gelezen dat de meeste vanaf week 36 ''bijna'' niet meer aankomen.
    We wachten maar af. Van de vorige was is in ieder geval 15 kilo in totaal aangekomen.

14. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    Tot en met 34 weken 6 kilo.... Daarna tot 41, 5 weken gegroeid tot 15 kilo. Dus 9 kilo in de laatste 7,5 weken tot de bevalling.
    Nu na 9 weken bevallen te zijn, 'moet' ik die laatste 6 kilo nog.
    Opvallend vond ik dat ik bevallen was van een 8 ponder, en maar 6 pond kwijt was... Maar ik heb nog 7 maanden om te 'ontzwangeren'... zeggen ze. Ben nu gewoon aan t eten, kan ook niet anders, geef BV.

Ik dacht juist dat de meesten wel t meeste aankomen in de laatste weken.

15. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    ik ben nu 15 kg aangekomen:$.
    week 32 tm 35 niets wel een kg afgevallen.
    Nu in 2 weken ruim 3 kg...maar ja das alleen maar vocht!!! heb olifanten voeten en handen;). Niet van t eten, eet gezond en niet teveel.

Doe je niets aan...nou ja alleen bevallen dan

16. MDCasBaby

MDCasBaby Lid

18 apr 2010
    40
    0
    0
    Middelburg
    mijn vorige zwangerschap in 2006 tot 20 feb 2007
    ik was na 18 weken 5 kilo aangekomen...
    tot de rest van de 42.4weken!!!! kwam ik nog 25 kilo aan
    kindje..nou ja kind woog 9 pond en was 55 c m en 18 dagen te laat
    ,maar wat een mooie lieve rustige slimme jongen is het geworden!!:D:)

17. Que

Que Niet meer actief

Dat is zeker vreemd zeg!!!

18. susy26

susy26 Niet meer actief

ik ben tot nu toe 7,5 kilo aangekomen.Netjes toch? maar ben er nog niet natuurlijk hihi...we zien het wel...komt allemaal vast wel goed!

19. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Ik was in totaal 13 kilo aangekomen, waarvan 4 kilo in de laatste 4 weken. Dus ook een kilo per week. Ging wel hard ja.... Had ook echt een megabuik en voor de rest niet heel veel dikker geworden, was er dan gelukkig ook snel weer af na de bevalling. (er is wel 2 kilo aan blijven plakken, maar vooral omdat ik niet sport en dus ook niet mijn best heb gedaan)

20. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Gek genoeg ben ik al 7 kilo aangekomen maar je ziet alleen m'n buik...met bijna 25 weken kan 't toch niet echt van het kindje zijn (dat is nu bijna 700 gram...)??ik ben best bang dat ik over de 12 kilo ga komen, terwijl 'men' zegt dat dat een mooie grens is! We zien wel...het kan ook zijn dat je in de laatste weken niet veel aankomt, alleen de kilo's van het kind. Ik eet ook niet meer dan anders...

Wipneus vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina