Hoi, Sinds kort met ovulatietesten begonnen omdat ik al in de 3mnd ontpillen zit! Nu had ik zondagmiddag om 14:30 echt een knaltest!! Teststreep was donkerder dan controlestreep. De dagen ervoor had ik wel duidelijke streep maar die zondag was dus echt een knaller. Die week hebben we om de dag geklust en zondag in de avond. Daarna niet meer (dus ma en di niet).. ben ik nu te laat want ik had maandagochtend om 11:30 ook een streep maar niet zo donker als zondagmiddag en gisterenochtend om 11:30 streep nog maar nihil.. Ik hoor heel graag jullie meningen! Inkie
Nee hoor volgens mij ben je gewoon op tijd.. Ik vind t ook altijd moeilijk hoor om te bepalen of je op de goede dagen klust.. maar volgens mij zit je goed hoor
Ja hoor volgens mij heb je zondag op maandag ei gehad als je streep op maandag lichter was geworden.Op de piek van het LH hormoon springt je ei dus dat is tussen de knaltest en de midere test de dag erna. Succes met de wachtweken
Volgens mij ben je gewoon optijd hoor! Een ei spring 24 tot 48u naar een positieve test en zaadjes blijven wel even leven