Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mar, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

    Ik wilde deze maand stoppen met de pil, omdat ik er niet echt lekker van wordt en ik en mijn vriend best een kindje willen. Ik ben mijn pil in de laatste maand 2 keer vergeten. Na mijn laatste strip zou ik op zondag ongesteld moeten worden, dit kwam alleen maar niet...... Op donderdagmiddag werd ik ongesteld.......vrijdagmiddag was het weer over...???
    Ik heb zondag erna een test gedaan, negatief, ik heb de dokter gebeld om te vragen wat er mis kon zijn, ik was die maand gewoon aan de pil en menstruatie zou dus nog op tijd moeten komen. De dokter zei dat ik de week af moet wachten omdat ik best zwanger kan zijn, ook al had ik die anderhalve dag bloedingen. Ik heb een nieuwe test gekocht,maar wil nog even wachten, wel heb ik continue het gevoel in mijn onderbuik wat ik heb voordat ik ongesteld moet worden en ben ik vaak misselijk (alleen in tegenstelling tot het meest voorkomende in de ochtend ben ik juist 's avonds in bed heel misselijk).
    Kan het zijn dat je zwanger bent terwijl je wel anderhalve dag een bloeding hebt gehad? (Weliswaar veel te laat)

    Groetjes,
    Mar
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Duimen maar dat je zwanger bent he.
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Welkom!
    En ik duim mee voor je dat je zwanger bent.

    Groetjes
     
  4. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik bloed altijd maar 1.5 dag. Het kan dus veranderen na de pil. Maar ik hoop voor jou dat je zwanger bent!

    Welkom trouwens.
     
  5. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je wel voor al jullie antwoorden!!!!

    Ik hoop dat de test me snel duidelijkheid geeft,maar ik wacht nog even, de dokter zei over een week (en dat zei ze donderdag)! Ik had het toch echt die zondag 2 weken geleden moeten worden, omdat ik toen nog aan de pil was en ik ben het altijd minimaal 4 volle dagen en nu maar anderhalf. Nu definitief gestopt, dus als ik nu niet zwanger ben, dan gaan we er nu echt voor :)

    Ik wacht nog tot donderdag met testen, dan ben ik 2 en een halve week overtijd, afgezien van die anderhalve dag dan.

    Ik ga snel alles hier bekijken op deze site en veel lezen en hou jullie op de hoogte.
    Groetjes,
    Mar
     
  6. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik zal voor je duimen!
     
  7. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik duim ook mee!
    Groetjes, Wendy
     
  8. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Vanmorgen getest, helaas.....negatief.......

    Straks even de dokter bellen om te vragen wat er dan aan de hand kan zijn.

    Groetjes,
    Mar
     
  9. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Jammer mar, op naar de volgende ronde en hopen dat het dan posi is!
     
  10. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Wat jammer... :(
    Ik duim dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

    Groetjes, Wendy
     
  11. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi!

    Ik hoop ook dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt.Onzekerheid kan soms echt KILLING zijn he?In mijn geval toch ;)
     
  12. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ik hoop ook dat ik snel duidelijkheid krijg. Of dat ik in ieder geval op de gewenste tijd mijn duivels krijg, dan kan ik gericht gaan rekenen :)

    Ik ga voorlopig maar even geen test meer kopen, tenzij dit gevoel echt lang blijft aanhouden.

    Groetjes,
    Mar
     

Deel Deze Pagina