Spierpijn bovenbenen ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlindertje1977, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje1977

8 okt 2007
    30
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal, ik heb vorige week mijn eerste IUI gehad. Daarna heb ik de hele week "last" gehad van een zeurend, trekkerig gevoel in mijn onderbuik (links) wat gedurende de week langzaam naar boven "kroop". Ben ook steeds met vlagen misselijk (niet erg maar toch). De buikpijn is eigenlijk sinds 2 dagen helemaal over maar heb nu vreselijke spierpijn aan de achterkant van mijn linker bovenbeen ! Ook zijn mijn borsten wat gevoelig en warm.....Wie kent deze symptomen ? Heeft dit uberhaupt iets met zwangerschap te maken of is het onterechte hoop ?
    Ik hoor graag van mensen die dit ook herkennen....dank je wel !

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heey

ja ik had dat deze maand ook dat gevoel in me bovenbenen,ik had het nog nooit gehad.ook deden bij mij me borsten erg zeer.
    ik dacht dat het deze ronde dus raak was!maar nee helaas :( dus bij mij was het niks,hopelijk voor jou wel :D

groetjes mounia

3. Vlindertje1977

8 okt 2007
    30
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Mounia, jammer om te horen ! Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ben benieuwd wat het is bij mij.........zal ook wel uitdraaien op ongesteldheid... :( Ben jij al lang bezig ? Je bent nog jong zie ik ......

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heey, ja heel jammer en klopt ik ben 21,
    maar ben al wel een jaar bezig nu(ronde 13).
    laten we hopen dat het bij jou geen ongi word deze maand.
    maar ja idd nieuwe ronden nieuwe kansen!

Deel Deze Pagina