nu 20 weken zwanger en al vanaf een week of 15 als ik nies of hoest het wel eens mis gaat! Durf gewoon niet meer te niezen of diep te hoesten in het openbaar ! Voel me echt zo een oud vrouwtje die alles maar laat vliegen pfff Iemand die weet hoe je het onder controle kan houden ( zover dat kan ) O ja als ik ga lachen wil het ook nog wel eens gebeuren ! Zucht
Helaas. Ik heb het ook sinds een paar weken. Goed getrainde bekkenbodem vanwege paardrijden, maar idd als ik nies is t mis. Geen grote hoeveelheden, maar toch. Tips die ik kreeg is echt de tijd nemen om goed uit te plassen. En tja, evt toch een tena gaan gebruiken
Bekkembodemtherapie! Serieus die kunnen dat heel heel erg verbeteren. Mijn vorige zwangerschap idd ook echt niezen en in de supermarkt staan van shit hoop dat niemand ziet dat ik mijn broek pies... Paar keer daar geweest en echt heel veel beter geworden. Vooral recht staan en niet gekruist. Bekkenbodem aanspannen en dan pas proberen te niezen. Dan blijft het best droog onder haha
Ben blij dat ik niet de enige ben schaam me diep. Van de week liep het langs mn benen naar beneden zoveel
Hier dus ook had een licht grijze broek aan en gelukkig een lang vest ! Ik moest niezen op het schoolplein pff was niet zoveel maar genoeg om te voelen dat het nat was