Pijn in onderbuik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Regenboog01, Apr 17, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

Jan 23, 2017
    792
    478
    63
    Even voor de mensen die het fijn vinden om te weten hoe het is afgelopen:

Baby maakt het goed. Krampen en buikpijn zijn best goed onder controle. Nu gestopt met de medicatie, maar moet wel echt rustig aan doen. Als ik teveel doe, raakt alles weer geprikkeld en begint het weer opnieuw.
    Het lijkt erop dat mijn lichaam zich toch gedeeltelijk aanpast aan de nieuwe situatie gelukkig. Ik hield mijn hart vast eerlijk gezegd. Ben niet snel gestresst, maak me niet snel zorgen.. dat is ook mijn valkuil, dat ik soms daardoor te lang wacht. Maar nu vond ik het wel spannend worden.

We weten niet hoe de rest van de zwangerschap zal gaan, maar hopelijk blijft ons mannetje nog een tijdje binnen zitten:)

2. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

Nov 21, 2016
    1,308
    693
    113
    Female
    Jeetje wat vervelend allemaal. Dit is niet hoe je de rest van de zwangerschap wil doorlopen. Ik hoop heel hard dat het hierbij blijft!

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    He meid, net even het hele topic gelezen, wat fijn dat de pijn nu onder controle is. Gelukkig ben je nu ook 24+ weken, dus mocht er iets gebeuren dan is je kindje levensvatbaar. Maar natuurlijk hoop ik dat je vanaf nu een heerlijk onbezorgde en pijnvrije zwangerschap hebt!!

Share This Page