Haaruitval en pigmentvlekken

Discussion in 'Zwangerschap' started by roos80, Jun 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roos80

roos80 Actief lid

Jul 22, 2007
    147
    0
    0
    In plaats van dikker haar te krijgen heb ik juist onwijze haaruitval ](*,) . Gaat dit misschien nog in de loop van de zwangerschap over en wat kan ik eraan doen?

Daarnaast heb ik nu al (ondanks weinig zon) last van een pigmentsnor :( . Ik probeer zoveel mogelijk factor 60 te smeren. Wat is er nog meer aan te doen?

2. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    je bent niet de enigste met haaruitval ;) mijn vorige zwangerschap en deze weer...had/heb ik het ook! iedere dag de borstel de vloer en het putje van de douche<----zit vol haren he?
    maar als het goed is gaat het binnen een paar weekjes over en verlies je tot na de bevalling bijna geen haar meer :confused:
    succes ermee
    grtz Ramona

3. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ben bang dat er aan beide nix te doen is. Haaruitval..kan ook minder worden maar sommige hebben uitval ipv een dikke bos.
    En zw-masker idd smeren maarja je pigment verdeelt zich gewoon niet gelijkmatig nu ...daar is nix aan te doen dan uitkijken met zon. Maar zonlicht is ook heeeel gezond voor jullie ;) Helaas ...maare suc6

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ook last van haaruitval, en ik had al niet een erg dikke bos. Verdorie had zo gehoopt dat mijn haar voller zou worden.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Over haaruitval weet ik niks maar ik had de eerste weken van mijn zwangerschap wel van die pigment vlekjes op mijn handen en die zijn van zelf weer weg getrokken :D

Succes!

Share This Page