hallo heb eenl verhaal.. heb al een tijd last van verschrikkelijke moeheid en ligt beroerd nou ben ik vorige maand ( juli) niet ongesteld geworden heb het nog even afgewacht totdat ik op een bepaald momen gevoelige borsten kreeg( nou wist ik na mijn 1e zwangerschap dat dat een teken kon zijn) nu heb ik 2 weken geleden 2 testen gedaan en allebei positief! dat kwam als een shock aangezien mijn vriend nagenoeg onvruchtbaar verklaard is kleine 3 jaar geleden ( mijn dochter is uit mijn eereste huwelijk) maar wat ik me dan afvraag is hoe kan zon test dan toch twee keer positief uitpakken? dan moet je toch echt het zwangerschapshormoon/stof in je lijf hebben? anders kleurt ie niet op en zeker niet twee keer... nu heb ik sins vanmorgen bloed in mijn slip zitten en toen ik naar de toilet ging zat daar een propje vlies bij... maar heb totaal geen krampen gehad de afgelopen twee dagen ... vorige week had ik wel wat krampjes maar meer dat ik eigenlijk nar de toilet moest de moeheid blijft alleen de pijn in mijn borsten heeft in totaal maar een week geduurt ofzo.. en na onze berekening zou ik nu 8 weken zwanger moeten zijn en heb 12 augustus eerste afspraak bij de vk, kan iemand mij vertellen of ik me zorgen moet maken? alvast bedank! groetjes nancy
hoi hoi ik heb bij deze zwangerschap met 4 weken een enorme bloeding gehad, het stroomde eruit, ook geen buikkrampen gehad, op de echo klopte het hartje met 6 weekjes gelukkig nog, met 10 weekjes zaten er 2, (hiervoor een miskraam gehad, dus de schrik zat erin), bloedverlies hoeft dus niet altijd iets ergs te betekenen, je hebt gewoon nog steeds kans dat het goed zit, wat ik wel zou doen is dan een echo aanvragen om te kijken of alles nog goed zit om jezelf gerust te stellen, nu denk je aan van alles op je vraag op de test, hij kan alleen positief worden als je echt zwanger bent, dus in ieder geval heeel erg gefeliciteerd groetjes janina
heb vanmorgen inderdaad even gebeld en kan dinsdag terect.. ze vertelde dat k het in de gaten moest houden als het aan zou blijven met bloeden kon dta wel een teken zijn van een aankomende miskraam... ik krijg nu as dinsdag dus een inwendige echo.. en inderdaad wat die test betreft geloof ik ook dat ik zwanger ben ja. tis alleen zo apart omdta mijn vriend natuurlijk nagenoeg onvruchtbaar verklaard.. maarja het streepje heeft twee keer positief aan gegeven dus ik mag wel blij zijn denk ik ... maa het blijft eng!