he allemaal ik ben nu 5 weekjes en 4 dagen zwanger en gisteren kreeg ik inenen pijn aan me onderrug gelukkig geen kramp in me buik ik was gelijk angsttig omdat ik al 2 miskramen heb meegemaakt.. hebben meerdere hier last van? alvast bedankttttttttt...
ik heb ook last van mijn onderrug, ook zomaar ineens, maar bij mij is het volgens mij een verrekte spier ofzo! ik voel het namelijk vooral als ik beweeg! Natuurlijk maak je je zorgen, zeker na 2 miskramen! Zolang je geen bloedverlies gepaard met pijn hebt, zit het nog goed! Veel sterkte!
Hoi, Ik heb er ook al last van, volgens mij hoort het erbij. Ik heb wel eens gelezen dat het door de hormonen komt. Ik heb ook 2 mk gehad helaas dus ben nu ook erg onzeker. Ben al wel erg misselijk en moe, heb vandaag de hele middag in bed gelegen.. Liefs Syl
Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik ook vanaf het begin last gehad van rugpijn tot aan het eind van mijn zwangerschap.
Hier ook een zwangere met rugpijn! Is echt normaal. Er groeit iets in je buik en daarvoor moet extra plek komen. Er verandert dus van alles in de 'indeling' zeg maar. Geen zorgen maken dus!
he dames bedankt voor jullie reacties het was zeg maar 1 dag en daarna is het opgehouden dus gelukkig heb ik er geen last meer van veel succes jullie allemaaal!