voelt toch raar...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Wendy06, Feb 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wendy06

Wendy06 Actief lid

Jun 26, 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    ....misschien een beetje raar om hier te plaatsen maarre ik heb net mijn navelpiercing eruit laten halen...tja buikkie begint toch te groeien en ging een beetje zeer doen.

gisteren ook 30 geworden en wordt straks natuurlijk mama..dus moest er toch maar es van komen! maar voelt toch raar op de een of andere manier! hmm...:)

ik weet dat ik ook zo'n zwangerschapspiercing kan doen (zag er grappig uit, wat langer en flexibel) maar toch maar niet gedaan, wie weet zijn de gaatjes straks na de bevalling nog open en dan kan ik altijd nog de piercing er weer in doen...haha..:)

2. dan heb je hm idd optyd er uit gehaald,ik had maandag op dinsdag nacht in 1x zn last keek ik naar mn piercing zat die echt gedrukt in mn huid,heb n andere gekocht grotere maat,zie ook mn foto album dan zie je ook dat die helemaal rood is,ach elke dag goed bij houden en t gaat wel weer,t is nu weer beter als dinsdag!

succes groetjes krulliewullie :)

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb zon zwangerschapspiercing. ideaal!
    kan me voorstellen dat je je een soort van kaal voelt hihi

ik heb de mijne ook al 13 jaat. en dan ineens zonder piercing ik zou niet weten of ik dat wil.

4. Wendy06

Wendy06 Actief lid

Jun 26, 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    de piercer dacht dat die gaatjes wel open zouden blijven aangezien ik die piercing ook al zo'n 12 jaar heb...dus wacht het effe af!

maar tja voelt inderdaad zo kaal! haha :)

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik haalde sowieso al elke avond voordat ik op bed ging mijn piercing eruit. Wil er niet aan blijven haken ofzo. Nu ik zwanger ben doe ik hem 's ochtends vaak niet eens meer in. Wel wil ik het gaatje open houden en doe zo nu en dan (1 dag per week) de piercing weer even in.

Nu past ie nog makkelijk, weet niet hoe dat over een aantal weekjes is. Maar ik ga denk ik niet een speciale zwangerschapspiercing kopen, ik zie wel hoor, ik gok erop dat het gaatje open blijft.

Groetjes Miep

6. Wendy06

Wendy06 Actief lid

Jun 26, 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    oh nee heb hem al die jaren er nog nooit uit gehaald! maar goed we zien wel! :)

7. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

Jul 25, 2006
    184
    30
    28
    Ik heb hem er ook uitgehaald meteen toen ik een buikkie begon te krijgen (met ongeveer 22 weken),en nu probeerde ik toevallig eergister om te kijken of de gaatjes nog open waren en wat denk je.....gewoon open hoor,dus hij kan er na de bevalling mooi weer in.
    Ik hoop alleen dat die lelijke kleur rond de bovenste gaatje wel weg gaat,ik heb zo'n vreemde bruine kleur er omheen, net of het is ontstoken.

Zo'n zwangerschapspiercing had ik ook gekocht gewoon zo'n plastic/buigzame,maar die balletjes gingen er telkens vanaf dus heb ik het maar zo gelaten,maar ben blij dat de gaatjes nog open zijn,het is zo'n raar gezicht zonder piercing en zo kaal ook!

groetjesssss

8. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    vind het persoonlijk ook niet zo mooi, een dikke buik en een piercing...

9. Wendy06

Wendy06 Actief lid

Jun 26, 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    owh wel mooi! dikke buik en piericing!

voel mij nu zo kaal...:(

10. Wendy06

Wendy06 Actief lid

Jun 26, 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    uh dan wel dikke zwangere buik he?! haha..

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik heb de mijne jaren niet in gehad en toen ik weer een tik kreeg dat ik m weer wilde kon ik m zo weer indoen. Dus volgens mij als je m lang genoeg hebt blijft dat gaatje wel open!

12. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik heb gelukkig nog nooit last van mijn piercing gehad tijdens mijn zwangerschappen, maar wie weet gebeurt dat nu wel ik zou het niet weten.
    ik heb zelfs gewoon mijn normale piercing erin laten zitten hiervoor ook ik heb nog geen zwangerschapspiercing aangeschaft.
    Maar ik denk dat het er ook mee te maken heeft hoe iemands navel is . klinkt misschien een beetje stom maar dat denk ik echt.
    ik heb een vrij diepe navel dus genoeg om nog mee te rekken als mijn buik dikker word.
    Ik zou het jammer vinden als ik hem eruit moet halen na zoveel jaar maar ja als het moet danmoet het gewoon.

xxx jet

13. girly

girly Actief lid

Feb 14, 2007
    489
    0
    0
    Ik heb hem een keer na een paar jaar eruit gehaald en toen was ie na een paar dagen dus dicht gegroeid, kon niet aan een kale buik wennen dus heb ik hem gewoon opnieuw laten zetten.

14. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    Ik heb hem er ook uitgehaald, en vind het inderdaad erg kaal! en ook wel spijtig want het heeft me 6 jaar van me leven gekost om hem uberhaupt te zetten hahahaha

15. AmanChel

AmanChel Bekend lid

Nov 6, 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Bij mij was me gaatje wel dicht na mijn zwangerschap..

16. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs

hihihih, ja meis, nu wordt het echt en wordt je volwassen hahaha, nee hoor geintje, dat was je natuurlijk al. Ik had dat toen ik voor de spiegel stond in een zwangerschapsbroek (was aan het passen in de paskamer van een winkel) ... toen dacht ik :confused: nu is het echt! Wel een gaaf gevoel hoor, ennne 30 is echt niet erg hoor! Vond het zelf wel gaaf, ik kreeg zo'n snotneus-af gevoel haha!

17. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik heb mijn piercing eruit gehaald, het zag ook heel raar uit op een gegeven moment. Toen mijn buik een groeiexplosie had, waren ineens beide gaatjes zichtbaar, dus ook die wat half in de navel hoort te zitten.
    Hierdoor ging het velletje heel strak staan, en toen heb ik hem uitgedaan.
    Hij is nog open, misschien na de zwangerschap ook nog.
    Dat zie ik dan wel weer.

Ik vond het wel heel erg wennen, omdat ik hem ook 10 jaar in heb gehad...

18. debje26

debje26 Lid

Jul 17, 2006
    61
    0
    0
    Ik heb hem er bij 34 weken uit laten halen. Het ging irriteren en bovenste gaatje leek groter te worden. Ik had hem er dus beter een paar weekjes eerder uit kunnen halen, maar wist niet hoe dat moest. (hij zat er al meer als 10 jaar in en is er nooit uit geweest)

Bij de piercingshop was die vrouw overtuigd dat het niet zou dicht groeien als ie er al zolang in zit. Ik heb toch nog een weekje een zwangerschapspiercing geprobeerd (kostte maar 5 euro)
    Maar het gaatje werd erg rood; nu irriteert het niet meer, maar net als marianne is het bij mij ook donkergekleurd om het gaatje.

Ik ben benieuwd of ik hem straks weer in kan en zoniet dan pech hoor; denk niet dat ik hem opnieuw zou laten zetten.

Voor de meiden die hem er nog wel in hebben is mijn tip om hem eruit te halen als je hem al een klein beetje gaat voelen irriteren of trekken; als het een wondje wordt dan is dat toch niet prettig en het wordt er niet veel mooier op.

19. linda83

linda83 Actief lid

Ik heb rond 23 weken ook een zwangersschapspiercing gekocht maar ook bij mij schoten balletjes los en ben m uiteindelijk verloren in t doucheputje..een gewone piercing past niet meer maar heb meerdere piercings dus nu prik ik m elke week effe door met een gewone piercing en dat gaat best..ook ik heb wel een soort van ontstekingsplekjes bij de gaatjes hoop dat dat nog wegtrekt..

20. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hoi k voelde me ook heel kaal zonder piercing heb ook zo'n zwangerschaps piercing maar 2x ingehad wat k wel deed is 1x in de week weer een piercing erin en na 5 min er weer uit halen blijft ie in iedergeval open want mocht ie dicht gaan en je wil m weer in moet je wel volle pond betalen om m door te prikken

Share This Page