Wie herkent dit? Ik heb vanaf maandag bij het plassen een beetje roze op het toiletpapier. De verloskundige zei dat dit mogelijk is omdat alles nu heel gevoel is daar binnenin. Ik heb het nu nog steeds. Het is niet zo dat ik druppels bloed verlies, hoef geen inlegkruisje te dragen of zo, maar steeds bij het afvegen. Wie heeft dit ook? Ik heb ook verder geen buikpijn of steken.
Hallo Sukkie, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb dit in het begin van mijn zwangerschap ook gehad. Tot en met 10 weken. Niet veel bloed en ook geen rood bloed maar rozeverlies. Dit komt door een zeer goed doorbloede baarmoedermond. Zolang je geen krampen hebt zal ik me geen zorgen maken. Succes verder.
Dank je voor je reactie. Probeer me zo min mogelijk druk te maken omdat ik inderdaad geen last heb van krampen en zo en wel echte zwangerschapskwalen heb. Maar hoop toch dat dat 'roze' snel verdwijnt
Hoi, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik denk dat het roze snel zal verdwijnen. Ik het wel vaker gehoord aan het begin van de zwangerschap. Veel succes en geniet er van! Groetjes LIL85
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb er ook de eerste weken last van gehad maar alles ging goed!
Hoi Dames, Bedankt voor jullie reactie. Sinds gistermiddag geen roze vegen meer gehad. Hopen dat het zo blijft.....Voel me overigens verder prima!