hallo, Ik lust normaal helemaaaaal geen chinees! lus het echt niet! Maar vandaag ineens zin in jawel......Chinees eten! Maar nou vraag ik mij af of dat wel goed is tijdens je zwangerschap? Iemand ideeen hierover??
Tijdens de zwangerschap ook al paar keer chinees gegeten... maar de laatste keer vond ik het niet meer lekker... dus was ook meteen de laatste keer toen denk ik (in de zwangerschap dan)!
en hoe met het dan met al die chinese moeders.. Nee joh gewoon lekker eten en je aan de aanwijzingen van geen rood, rauw vlees, geen rauwmelkse kazen ( brie uit de supermarkt mag dus wel!) geen vacuumverpakte vis en geen alcohol, drugs en niet roken. Dan zit je altijd goed
@ christel: hahaha ja die moeders in china heb ik niet aan gedacht! Nou dan ga ik denk ik vanavond maar eens lekker genieten van een prakje van de chinees!! Bedankt voor de reacties!
Ik heb zeker wel 4 keer chinees gegeten in de 15 weken dat ik zwanger ben! Zou niet weten waarom het niet zou mogen
Lekker van genieten zou ik zeggen, zolang het van een goed/schoon restaurant komt. Misschien word je nog wel misselijk binnekort dan heb je spijt dat je niet lekker hebt genoten van waar je trek in had.
chinezen zijn 1 van de gezondste cultuur met eten, drinken en medicijnen. Maar het eten wat hier in chinese restaurants verkocht wordt, eten zij zelf niet hoor!! Dat is puur voor de Hollanders gemaakt Maar tijdens je zwangerschap geen chineens eten?? Zou idd niet weten waarom. Zolang het maar gaar is, en verhit geweest is. Maar dat moet met al het eten wat je zelf ook bereid.