Wat zijn de beste testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lijntje, 25 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijntje

Lijntje Lid

30 apr 2006
    14
    0
    0
    Hallo meiden, en zo nu en dan een mannetje...

Mijn man en ik zijn deze maand met ronde drie bezig geweest. Afgelopen donderdag had ik ongi moeten worden echter tot vandaag nog geen :evil: gezien! Hiep, hoi!! Morgen wil ik er eens een zwangerschapstestje op gaan wagen. Nou vraag ik me alleen af, welke test je het beste kan kopen. Ik hoor zoveel tegenstrijdige berichten. De een geeft het slecht aan, dure testen zijn niet de moeite etc.
    Kortom: wat is jullie ervaring en wat raden jullie mij aan?

Liefs, Lijntje

2. Niet meer actief

Ik zou gewoon een Clear Blue gebruiken. Succes!!

3. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb die van matecare(hier uit de webwinkel)gebruikt en was goed maar heb ook de cb gebruik gaven allemaal goed resulaat

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Koop nooit een Etos test, die zijn slecht. En Romed, daar hoor je ook veel rare verhalen van.
    Verder heb ik Kruidvat gebruikt, en die beviel erg goed (vooral de laatste keer hahaha). (net zo goed en veel goedkoper dan de CB)

En het ligt eraan hoe snel je ze wilt hebben, wil je ze heel snel dan kom je uit op de gene die je in de winkel koopt, en heb je nog 1 of 2 nachtjes geduld extra dan kan je ze gewoon veel goedkoper bestellen online. Kan je wat vaker fun testen.

Groetjes Daphne

5. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Geen predictor, die heeft veel hcg nodig dus kan pas later positief testen.

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Koop iig geen ROMED Dipsticks, zal niet gelijk zeggen dat ze onbetrouwbaar zijn maar ze zijn wel moeilijk af te lezen dus geven ze geen zekerheid!!!

En das echt geen pretje, doe je eent test, weet je nog niets ;)

Veel suc6!

7. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    de apothekerstesten zijn goed , en verder ook goede ervaring met CB

8. CB test met digitaalscherm niet zwanger of zwanger is ook fijn!

succes groetjes esther

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb altijd positieve ervaringen met Clear Blue,
    de ouderwetse variant zeg maar.

Dus een plusje of niet. Heel duidelijk en heeft bij mij altijd juist getest!

Succes, groetjes Cellie.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Hoi Lijntje,

Belangrijk is om te weten welke je niet moet kopen (zie de reacties hierboven). Wat er overblijft zijn over het algemeen allemaal kwalitatief goede testen met alleen een verschil in prijs of de manier waarop wordt aangegeven of je wel of niet zwanger bent.

Lotte

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik vond die van Clear blue het fijnst. Zeker de digitale!

12. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Over de ROMED tests lees ik dat ze geen betrouwbare resultaten geven en dat ze moeilijk af te lezen zijn. Kijk, dan snap ik dat je die beter niet kunt gebruiken. Maar wat is er precies mis met de Etos tests?

Niet omdat ik denk dat je ongelijk zou hebben, maar ik heb altijd graag iets meer informatie. "Die zijn slecht" vind ik persoonlijk wel erg kort door de bocht. Dus vertel...

Belle, wil graag leren.

13. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik vind de digitale test van CB het beste. Het lastige daaraan is dat je soms onterecht aan het twijfelen wordt gebracht doordat de 'stick' die in het aparaat gaat een 2e streep kan geven terwijl hij 'niet zwanger' aangeeft. Als je graag zwanger wilt worden, is dat hetgeen waardoor je blijft hopen terwijl je echt niet zwanger bent. Maar doordat het onmiskenbaar op het schermpje staat, kan je in principe niet om de uitslag van de test heen.

Deel Deze Pagina