zwanger??

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by moedervanstijn, Apr 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moedervanstijn

Jun 15, 2008
    42
    0
    0
    ab
    Venlo
    10 dagen geleden heb ik een miskraam gehad. Ik was onverwachts zwanger (gebruikte de pil). Ik kreeg heftige bloedingen en veel krampen. Duidelijk een miskraam dus. Nu teste ik vandaag, en wat bleek: een duidelijke donkere streep te zien! Nu snap ik er niks meer van. Kan ik nu dan toch nog zwanger zijn, of zit er nog steeds zoveel hcg in mijn lichaam? Ik was ws precies 5 weken zwanger, dus nog maar heel kort. Kan er naar bijna twee weken nog zoveel hcg in je lichaam zitten?

Bij mijn zoontje heb ik hetzelfde meegemaakt, maar niet zoveel bloedverlies en krampen. Die bleek van een tweeling te zijn geweest. Zou dat nu ook dan weer kunnen??

Ik heb vorige week afgesproken na mijn miskraam als ik volgende week woensdag positief test (dus ruim 3 weken later), moet ik donderdag voor een echo komen. Dit ivm mijn vorige zwangerschap placenta was achtergebleven en de boel ontstoken was. Zou ik nu al eerder moeten bellen?

Bedankt voor het antwoord.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Moedervanstijn,

zolang je geen pijnklachten hebt of ruime vloeiing, kun je die gemaakte afspraak gewoon nakomen. Je bent dan niet te laat. Het is inderdaad vaak zo dat je na een miskraam nog wel een maand positief kunt testen, zeker als het weer een tweeling geweest zou zijn.

Groetjes Brigitte

Share This Page