Hoi meiden, Als ik soms zwangerschaps foto's zie van sommige meiden wordt ik een beetje jaloers. Over 2 weken ben ik al op de helft maar aan me buik is het niet te zien Ik heb wel een buikje maar erg bescheiden. Mensen die me niet kennen zullen denken dat ik gewoon teveel gegeten heb ofzo Nou ben ik zelf ook niet groot 1,64 maar wanneer komt die buik nou eens? Zou er ook wel eens mee willen showen Is dit herkenbaar? en wanneer ging het bij jullie allemaal groeien? Liefs
Heb hetzelfde. Alhoewel het nu begint te komen, maar als ik een dikke trui aan doe zou je het volgens mij ook niet zo snel zien. Heb het aan mijn gyn gevraagd, die zei dat het per vrouw verschilt (heeft met je lichaamsbouw te maken). Ik zou me er niet te druk om maken, het is alleen jammer inderdaad dat je niet met je buik kunt 'showen'. Maar denk maar zo 'wat er niet aankomt, hoeft er straks ook niet af'
ja dat is waar. Mijn moeder was van mij maar 12 KG aangekomen. Kom ook nog echt niks aan. Zit dus in de familie kennelijk. Ik betrap me er wel op dat ik inderdaad extra strakke kleding aan doe zodat er wat te zien is haha
Ik ben bijna 22 weken zwanger nu, en mn buik begon met 16 weken een piepklein beetje te groeien... nu heb ik een klein bol buikje... gelukkig wel mooi rond maar nog erg klein... als ik een vest aan heb zou je niet zeggen dat ik zwanger ben... eerst vond ik het ook echt niet leuk... maar ik probeer nu maar te denken dat een klein buikje ook vele voordelen heeft maar die buik komt idd egt wel... want je kleintje word groter en groter en je zult zien... op een dag word je wakker en kijk je naar je buik en zie je ineens dat je een echt zwanger buikje hebt
Ik ben nu 17 weken, en ik heb nu wel een buikje, maar mensen die het niet weten zien het niet denk ik. Maar ik denk maar zo; als ik straks een supergrote toeter heb en helemaal niet meer kan bukken/slapen, zal ik nog met heimwee aan mijn kleine buikje denken, hahaha! Als het maar gezond is en goed groeit. Die buik komt vanzelf wel hoor
Nou ik herken het ook wel hoor! Als geen ander zou ik bijna zeggen.. Zelfs rond de 20 weken vond ik hem veelste klein en ik maakte me ook zorgen over de groei enzo.. De verloskundige zei me dat de groote van je buik daar niks over zegt! Nu ben ik 30 weken en krijg ik echt een buik.... Maar gaat eigenlijk nog steeds niet snel genoeg maar hij is zichtbaar nu haahaha Dus nog even geduld meid! Komt helemaal goed met die buik... Liefs Agnes
ik heb nu al een behoorlijke buik en ik moet zeggen.. dat vind ik best wel beangstigend.. moet nog ruim de helft verder.. hoe groot zal het wel niet worden? xxxx jose
Hier hetzelfde, als ik zonder kleren voor de spiegel sta dan zie ik het wel..maar met kleren valt het bijna niet te zien, ja een vriendin van me viel het op dat ik wel een buikje krijg.. Maar ik kan niet wachten totdat ik ook een mooie ronde toeter heb, wil ook pronken met me buik
Van de eerste was ik 6 MAANDEN toen er wat verscheen haha pas de laatste twee maanden was het duidelijk! Bij de tweede was het al sneller en nu bij deze zwangerschap nog sneller! Tweede ongeveer 4/5 maanden. En bij deze toch wel snel hoor denk 3/4 maanden
Wel grappig om te lezen dat in dit topic de dames wachten op het moment dat ze met hun buik(je) kunnen pronken, terwijl in een andere topic velen helemaal gek worden juist over opmerkingen wb grootte buik!
Haay .. Hier ook een bescheiden buikje ! Nu op de helft en had veel zenuwen voor de 20 weken echo of het allemaal wel goed groeide ! Maar alles was goed en nu zie ik toch wel een beetje verandering komen. Mijn moeder was maar 7 kilo aangekomen van mij dus ook niet veel ik ben nu 2 kilo zwaarder dus het valt allemaal mee ! Meid dat buikje komt geloof me Succes
Bij mij is het pas sinds 2 3 weken echt zichtbaar, daarvoor leek het ook alsof ik teveel gegeten had. Bijkomend voordeel: Ik ben nog maar 2 kilo aangekomen. Verders kan ik je vertellen dat aan de einde van de dag ik helemaal kapot ben (pijn in mn rug e.d.) en dan heb ik nog niet eens zo een grote buik... Dus geniet er nog maar even van, ; ), je hebt nog tijd genoeg om te showen straks, met alle ongemakken van dien!
Ook ik sluit me hier aan,ik ben maandag 18 weken zwanger van de 2e bij me dochter kan ik me niet meer herinneren wanneer ik nou een buikje begon te krijgen volgens mij tussen de 4 a 5 maanden. Ik krijg nu een jongen,en me buik is wel opgezet maar meer van het vele eten want eet echt de hele dag door ben ookal 6 kilo aangekomen.. Maar ook ik wil met me lekkere ronde buik showen,me dochter is er ook nog niet zo meebezig omdat ze zich niet voor kan stellen dat er een broertje in mama d,r buik zit terwijl ze nog helemaal geen buik kan zien. Dus die vraagt ook iedere dag mama is me broertje al gegroeit hahaha van mij mag me buikje nu wel komen..
Het showen is wel leuk inderdaad, maar als ik dan denk aan dat ik alles zonder moeite kon doen zónder die buik.. Hihi dan heb ik stiekem een beetje heimwee naar mijn dunne buikje hoor.. Nu moet ik overal echt bij nadenken, bukken gaat al moeilijker etc etc..
Mijn buik was pas goed te zien vanaf 26wk ! Dus ik herken het helemaal. Om ervoor te zorgen dat mensen dus niet dachten dat ik teveel gegeten had. Deed ik vaak een brede sier sjaal om mijn buik , daaraan merkte de meeste mensen dat het dus een zwangere buik was.
Het showen is wel leuk inderdaad, maar als ik dan denk aan dat ik alles zonder moeite kon doen zónder die buik.. Hihi dan heb ik stiekem een beetje heimwee naar mijn dunne buikje hoor.. Nu moet ik overal echt bij nadenken, bukken gaat al moeilijker etc etc..
Mijn buik was pas goed te zien vanaf 26wk ! Dus ik herken het helemaal. Om ervoor te zorgen dat mensen dus niet dachten dat ik teveel gegeten had. Deed ik vaak een brede sier sjaal om mijn buik , daaraan merkte de meeste mensen dat het dus een zwangere buik was.