Endometriose

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik heb sterk de syptomen van endometriose, maar omdat het nu weekend is kan ik niet bellen naar de ha. Dus ik probeer nu via deze manier info te verzamelen (ben ook niet zo'n ha-ganger).

Het is me nu al een paar cyclussen voorgevallen dat wanneer mijn ongi optreed is ongelofelijk last van mijn buik/darmen krijg. Vandaag ook weer (twee dagen na begin ongi) en ik kan niet staan, zitten, lopen want alles doet zeer. Loop de hele dag krom van de pijn in huis om. Dus vandaar mijn vraag: zijn er meer meiden met endometriose en hoe begon het bij jullie? Wanneer zijn jullie naar de ha gegaan en wat is er aan gedaan?
    Ik hoop dat ik veel info van jullie krijg, zodat ik maandag direct kan bellen.

Liefs, Ingy

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Wat het lastige is is dat endometriose niet perse symptomen hoeft te hebben. Ik heb endometriosecystes en heb als symptomen: korte menstruaties, hevige pijn tijdens menstruatie, vaak plassen, vaak buikpijn. Ze kunnen de cystes met een inwendige echo zien of soms zelfs voelen aan je buik, maar pas met een laparoscopie (kijkoperatie) kunnen ze zien hoe hevig de endometriose is.
    Ken je deze website?
    #EndometrioseStichting, menstruatiepijn is niet normaal - Endometriosetest

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Bedankt voor de tip. Ik kende die site nog niet omdat ik me er niet echt in verdiept hebt nog.

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Door middel van een kijkoperatie zagen ze dat ik endometriose heb. Zelf heb ik nooit klachten gehad...je hoeft dus niet altijd last te hebben.

Deel Deze Pagina