Pijn in onderrug

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yoni, 27 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoni

    Yoni Lid

    26 jul 2006
    12
    0
    0
    Ik ben nu 2 dagen overtijd. 'k Heb geen echte symptomen, alleen sinds vandaag enorm zeurende pijn in mijn onderrug en vanmorgen druk op mijn bekken.

    Ook heb ik last van 'bijzondere' eetgewoonten. 'k Heb zomaar een zak drop leeggegeten, terwijl ik niet eens van drop hield.

    Eigenlijk dus wel symptomen, maar ik weet (nog) niet of ze tercht zijn.
    Herkent iemand dit?

    Ik wil eigenlijk nog even wachten met testen. Omdat ik mezelf niet onnodig blij wil maken en omdat ik niet goed weet hoelang mijn cyclus is. Ik ben in mei nl. gestopt met de pil.
     
  2. pooh7605

    pooh7605 Actief lid

    20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    ik zou even testen, nu zit je er natuurlijk ook op te hopen en daar wordt je misschien ook onzeker van. beter een testje als wachten op eventueel meer symtomen.
    laat het effe weten wanneer je getest hebt, veel succes
     
  3. Kubus

    Kubus Fanatiek lid

    6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik sluit me bij pooh aan, je zit er nu onbewust toch op te hopen, als je een test doet weet je het zeker! :)
     
  4. Yoni

    Yoni Lid

    26 jul 2006
    12
    0
    0
    'k Heb vandaag toch maar getest en helaas: negatief. Naast de teleurstelling toch ook blij dat ik het nu weet. Dat onzekere is verdomd vervelend.
    Nog steeds geen menstruatie, maar dat zal dan wel ontpillen zijn. 'k Heb nu in ieder geval wel een voorraadje testen in huis, want dat onzekere is zo vervelend.
     
  5. Kubus

    Kubus Fanatiek lid

    6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Balen dat je test negatief is, maar misschien inderdaad een prettiger gevoel om het te weten. Als je menstruatie uit blijft kun je altijd nog een keer testen! Maar ontpillen zou natuurlijk ook een goede mogelijkheid zijn.

    Liefs,
    Tijgetje
     

Deel Deze Pagina