Snap niet meer?!?!?! * HELP *

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door warhoofd, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Hej allemaal,

Ik heb jullie hulp/ ervaring nodig. Vorige wk woensdag begon ik met een licht positieve test. s'middags werd ie positiever en zo ging dat door tot vrijdag (in totaal 6 testen)....duidelijk positiever!!!!

Vrijdag bloedtest gedaan. Zaterdagochtend weer getest, negatief , maandag uitslag van bloed, was ook negatief. Het is nu disndag, testen zijn nog steeds negatief, maar bloed niet en mijn temp is hoog (van 36.4 naar 36.8)....(mijn cyclus weet ik echt niet meer)...

Ik moet vrijdag geopereerd worden, onder narcose...weet niet zo goed of ik dat door moet laten gaan....

Verder heeft de huisarts vrijdag met de echo een cyste van 2 bij 2 in mijn eierstok gezien (zou dit een BBM kunnen zijn, maar dan worden testen toch niet negatief?! Heb wel vaak steken rechts in mijn buik!)

Ik snap er niks van...wie wel?
    liefs

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik zou het even voorleggen in het ziekenhuis voor dat jke onder narcose gaat.
    of eerst nog een testje vragen bij de huisarts, of ze nog een x bloed willen prikken bijv. succes

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik heb wel eens gehoord dat testen juist positief kunnen worden van cysten.

maar dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen.. kan zijn dat er wel degelijk een vruchtje heeft gezeten maar het niet goed is gegaan dan kan het wel een tijdje duren voordat het uiteindelijk los komt.. ik zou een doorverwijzing voor de gyn vragen.

heel veel sterkte en succes met de operatie.

groetjes

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zowel zwangerschapstesten als ovulatietesten kunnen reageren op een cyste. Je hormonen zijn waarschijnlijk helemaal in de war. Als de bloedwaarde 0 was, ben je echt niet zwanger. In het bloed is het namelijk al een week na de eisprong te zien. Sterkte en succes met de operatie!

Deel Deze Pagina