Hoi dames, Ik ben 33.2 weken zwanger van de 2e. nou heb ik al vanaf dag 1 van de zwangerschap rechts onder in me buik pijn en het gevoel dat er een zenuw ofzo klem zit, trek ook door naar me been. Nu wordt dat steeds erger en vanacht met omdraaien dacht ik echt dat er is van binnen op die plek scheurde(hoor ook en partner hoort het ook een knarsen geluid als ik draai). Maar nu is mijn vraag sinds ik dus verkeerd gedraait ben en ik wel kon huilen van de pijn, voel ik de kleine een heel stuk minder, heb 5x bewist gevoelt sinds vamacht tot nu. En heb ineens ook een hele erge druk van beneden sinds vanmiddag. Zal ik hiervoor de gyno moeten bellen al die pijntjes en minder voelen. Begin het idee te krijgen dat die pijn in me buik en het gevoel alsof er iets klem zit misschien wel een ledemaat vam de kleine is ofzo omdat ik hem ook niet tot weinig meer voel. Sorry voor me lange verhaal, ben benieuwd wat jullie zouden doen??? Groetjes
Ik zou gewoon bellen, beter een keer te veel dan te weinig zeg ik altijd. En een arts is er ook voor geruststelling. Sterkte!
Ik zou nu direct nog bellen. Beter 10 keer teveel dan 1 keer te weinig. Sowieso omdat je je kindje bijna niet voelt. Succes!
Ik zeg ook bellen! Al zou het uiteindelijk alleen maar voor je eigen geruststelling zijn. Beter een keer te veel gebeld dan een keer te weinig!
Bellen. Ik neem aan dat je niet wakker wil liggen vannacht. Dus bel en krijg misschien advies of ga even langs. Sterkte onzekerheid is helemaal niet fijn!
Bij minder leven altijd bellen. Dat kan heel zorgelijk zijn. Icm je andere klachten zou ik dat zeker doen. Succes
Bellen! Als je je zorgen maakt is dat alleen al nodig om je gerust te stellen. En volgens mij zijn er geen vk's of gyns die dit niet serieus nemen!