au au au mijn tandvlees is echt heel erg opgetrokken en aan 1 kant voelt het heel erg naar en beurs etc aan,kan mijn tandarts niet bereiken,heeft er iemand een tip? ale:
Niet teveel eraan zitten. Heb je mondspoeling? Je zou je mond kunnen spoelen of anders voorzichtig poetsen, dan is het in ieder geval schoon. Blijf proberen om je tandarts te bereiken.
vooral niet te hard poetsen, inderdaad een mondspoeling gebruiken, en proberen zachtjes te flossen of te stoken. ik had hier al rond week 18 last van. nu gaat het weer beter. sterkte ermee!
zou gewoon naar de tandarts gaan! ik had ook veel tand (vlees) problemen en later dacht ik... waarom ben ik er niet gewoon mee naar de tandarts gegaan?! misschien kan hij t eenvoudig oplossen?!
krijg bij mijn eigen tandarts tot nu alleen een antwoordapparaat en weet niet of je zomaar naar een andere mag.........
Hihi, ben net dracula iedere keer dat ik mn tanden poets, met het poetsen en spoelen is alles rood....
ik ben ermee naar de tandarts geweest die gaf me de tip niet te hard te poetsen. ze kunnen er echt niks aan doen verzekerde ze me.
Hier ook die klacht sinds twee dagen - mede na gezellig tandenstoken op de bank! Zachte tandenborstel gekocht, rustig poetsen en het tandvlees wat ontzien. Van bovenaf zachtjes meemasseren met het poetsen, maar... alles met voorzichtigheid! Jij ook sterkte. Rot he