Hoi meiden, Ik heb even wat tips en ideeën nodig. Vandaag een clearblue digital gedaan en ben dan toch echt weer zwanger! Best spannend zo vlak na een miskraam. In maart had ik ook een positieve test. Helaas ging dit 13 mei mis. wij hebben het toen best vroeg al aan onze ouders en beste vrienden verteld. We hadden ons zoontje een shirtje aan gedaan met de tekst: (voorkant) big brother loading.... en achterkant completed december 2014. Nou zitten we te bedenken hoe we het dit keer gaan vertellen. Aan de ene kant wil ik er wel weer iets leuks van maken maar aan de andere kant misschien is "gewoon" vertellen nu wel wat gepaster.. we vinden het allebei erg lastig en ben daarom op zoek naar tips en ideeën van meiden die dit ook hebben meegemaakt. Hoe hebben jullie verteld dat je weer zwanger bent?
Eerste zwagerschap werd een miskraam. Toen ook 'te vroeg' verteld met leuke roepers aan m'n ouders. Was wel blij dat ze het wisten hoor, heb veel aan de steun gehad. Daarna gewoon verteld via telefoon. Niets bijzonders..
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je moet doen wat jullie goed voelt. Als het beter voelt om het gewoon te vertellen dan moet je dat doen. Wil je het op een meer aangeklede manier doen dan doe je dat.
Wij waren ook wat vroeg en kregen ook een mk. Toen ik weer snel zwanger bleek hebben we het stil gehouden tot 11wk. Alleen de opa's en oma's verteld. Daarna heb ik zoonlief bij bezoek cupcakes op tafel laten zetten met roze en blauwe voetjes....de hint was duidelijk En jij gefeliciteerd!!
Thnx voor de felicitaties Wij vinden het allebei lastig om te kiezen voor welke optie we gaan... ik denk dat het toch maar iets leuks verzinnen wordt... ook deze zwangerschap is natuurlijk bijzonder.. de andere zw. Ook wat verzonnen dus hm ja ik denk dat dat het wordt
Hier ook een miskraam in mei gehad, toen hadden we het nog niemand verteld en heb ik tijdens de miskraam wel mijn moeder gebeld om het te vertellen (die toen uiteraard behoorlijk schrok). Binnen twee weken na de miskraam was ik alweer zwanger en nog geen week daarna wisten onze ouders het dit keer al wel. Was toen niet direct de bedoeling om het te vertellen, maar had al vroeg last van misselijkheid en kwaaltjes en toen wist mijn moeder het dus al. Die avond ook getest en het hen verteld toen mijn moeder belde en ernaar vroeg. Dus dit keer wel vroeg aan onze ouders en omgeving verteld en dat voelde goed. Ook omdat ik zo nog volop over de onzekerheid na de miskraam en nu de nieuwe zwangerschap kon praten. Heeft me heel goed gedaan. Inmiddels weet iedereen het, maar ja ben dan nu ook al 15 weken . Rest van de familie hebben we het met 12 weken verteld.