Hallo ladies! Ik ben op dit moment 36.5 weken zwanger van 2e kindje. Heb vanaf zaterdag echt al heel vaak ontlasting gehad, denk zeker wel 8x tot nu toe. ( normaal ga ik hooguit 2 a 3x per week ) en zaterdagmiddag ook bijna 2 uur lang lichte voorweeën. Kan dit een aankondiging zijn tot bevalling?
Kan, maar hoeft zeker niet. Het kan ook een klein buikvirusje zijn, of iets gegeten wat net niet goed is gevallen.
In lastig te zeggen. Hoe voel je je nu? Ik moet soms ook vaker naar het toilet als ik bijv. wat meer zoetstoffen binnen heb gekregen icm zuivel en koffie enz.
Vaak hoor je wel dat het lichaam zichzelf 'reinigt' voor een bevalling. Maar dit kan ook een paar weken duren. Het is zó lastig te zeggen en bij iedereen anders. Er zit dus (jammer genoeg) niks anders op dan... afwachten. Niet wat je wil horen waarschijnlijk
Kleine man zit nog steeds warm binnen haha! Ben er zelf ook wel klaar mee dus bij elk klein dingetje hoop ik dat er wat gaat gebeuren.. maar het is idd helaas afwachten totdat hij er klaar voor is
(Voor)weeën kunnen heel erg op je darmen werken! irritant maar ook wel lekker om niet verstopt te raken haha bij mn eerste ingeleid en toen zat ik zo verstopt dat ik oprecht denk dat het in de weg zat met persen. Bij de tweede had ik bij de eerste echte krachtige wee gelijk diarree en was ik helemaal leeg. Heel fijn was dat. Hoop dat ik dat nu weer heb!