Goede avond dames, Ik denk dat dit bandenpijn is, maar ik maak mij stiekem een beetje zorgen.. Ik ben 17 weken zwanger en zo af en toe had ik wat "Gerek en gestrek" aan beide kanten van me liezen, niet veel bijzonders. Maar sinds vandaag heb ik al vanaf de middag (zo rond 1uur begon het) ONT-ZETTENDE erge steken aan alleen mijn linkerkant/lies. Als ik opsta krijg ik een steek aan die kant, als ik loop .. de heletijd het houd maar niet op =(. Het doet ontzettend pijn. Als dit bandenpijn is had ik nooit gedacht dat het zo ontzettend pijnlijk/irritant kon zijn. Hebben er meer dames zo'n ontzettende last gehad van bandenpijn? Is dit niet voor mij een beetje te vroeg voor zo'n ontzettende bandenpijn? Xxx..
Meis, ik had met 13/14 weken last van vreselijke bandenpijn die meer dan 12 uur duurde! Week 16 kreeg ik het weer! Ik kon toen ook niet lopen, alleen maar liggen ( in elkaar gedoken ). Had het zo heftig dat ik tranen had. Beste wat je kan doen is liggen met een warme kruik. En 2 paracetamol. En vooral rustig aan doen. Dit was t advies van de vk aan mij toen. Heb t nu alleen als k paar dagen druk geweest ben.
Dank je wel voor je reactie, ik ga gelijk m'n kruik vullen.. Ja ik kan ook niet meer echt lopen van de pijn. Maar het is dus normaal, maak me ook gelijk minder zorgen. Thanks voor je reactie! Xxx
Warme douche (bad?) Helpt ook goed. Is idd heel hinderlijk en pijnlijk, gewoon rustig aan doen en proberen te ontspannen. Duim voor je dat het snel over gaat! Geen dank hoor haha.